Консервативно зъболечение

Бруксизъм и бруксомания (стискане или скърцане на зъби) са често срещани и пренебрегвани проблеми. Много хора дори не знаят, че ги имат, но са наясно с някои от симптомите за тях, без да осъзнават от какво се предизвикват. Нека разясним какво се крие зад термините бруксомания и бруксизъм.

стискане скърцане бруксизъм бруксомания зъби

Фотополимерна пломба

Възстановяването на анатомичните форми на зъба се прилага от всеки добър зъболекар, отнема повече време, но позволява правилното сдъвкване на храната и предотвратява задържането на храна между зъбите. След приключване на лечението зъбът изглежда така естествено, че не може да познаете къде е пломбата.

Поставяне на зъб без хирургична намеса

Съвременната стоматология непрекъснато се развива и търси нови методи за лечение с минимална инвазивност. Едно от последните постижения на науката в тази област е адхезивният мост. С този метод може да се коригира и наличието на липсващ зъб. Направете консултация със зъболекар и вижте дали е удачно решение за лечение във вашия случай.

От дълго време арсенът се използва за умъртвяване на зъба и облекчаване на болките при възпаление. Но дали този метод е безопасен и това ли е единственият начин за справяне с болките при възпаление на зъбите? Отговорът на тези въпроси е: не!

арсен умъртяване възпаление болка

Лечение на коренови канали

Успехът на лечението на кореновите канали зависи до голяма степен от компетентноста на един зъболекар и от технологиите, които той използва. Един добър зъболекар, за да е сигурен, че е достигнал до края на канала и ще успее да дезинфекцира целия канал, използва апекслокатор.

пломба кариес

Корекция на изтрити зъби

Възстановяването на изтритите зъби зависи от това колко са изтрити и дали това води до проблеми в дъвкателната функция и темпоромандибуларната става. Много често пациентът не осъзнава, че има изтриване на зъбите, но при преглед от зъболекар може да се установи има ли изтриване и доколко то може да създаде проблеми.

изтрити зъби

Трябва ли да се вадят мъдреци?

Зъбни коронки - видове и поставяне

Зъбът, който се облича с коронка, подлежи на предварителна подготовка. Изпилява се с прагова препарационна граница, която се намира под нивото на венеца. След изпиляването вашият зъболекар ще изработи временна коронка, която ще постави, докато стане готова постоянната.

коронки металокерамика цирконий керамика

Детска стоматология

Грижата за здравето на детските зъби изисква редовни профилактични прегледи още от ранна възраст. Професионалният опит в работата с най-малките и предотвратяването на сериозните проблеми с млечните зъби, както и на болката предпазват децата от бъдещ страх от посещение при зъболекар.

детска стоматология работа с деца млечни зъби профилактични прегледи на деца

Дезинфекция и стерилизация

За да се грижим за здравето на вашата усмивка, отделяме време и влагаме внимание и прецизност в детайли, които остават скрити от вас, а именно дезинфекция и стерилизация на инструментариума и работните кабинети.

дезинфекция стерилизация зъболекарски инструменти хигиена

Възстановяване на липсващ зъб

Много пациенти имат поне един изваден от зъболекар зъб и си мислят, че изваждайки го, са решили проблема си, но всъщност не знаят, че с изваждането на зъба са създали нов и много по-опасен проблем.

Премахване на счупен инструмент в зъб

Фрагментите от стоматологични инструменти в кореновите канали създават предпоставки за запушването им и появата на по-големи проблеми. Премахването им може да бъде извършено с прецизност само от специалист с богат опит.

Ортодонтско лечение

За да изглеждате и да се чувствате добре, можем да коригираме несъвършенствата, които се дължат на неправилно подреждане на зъбите.

Затваряне на разстояние между зъбите

Mного хора определят разстоянието между зъбите като проблем, други го намират за чаровно. Днес има много начини да се коригира. Консултацията с добър зъболекар ще ви даде ясна представа какви са вариантите и как ще изглеждате финално, след приключване на процедурата.

Kоригиране на счупен зъб

Счупването на зъб е състояние, което често изисква спешна намеса от зъболекар. Причините за него могат да бъдат много и от различен характер. Възстановяването му зависи от това на какво ниво е счупен зъбът и дали е засегнат нервът или не.