Профилактична грижа

Почистване на зъбен камък

Почистването на зъбен камък е част от профилактиката и поддържането на здрави зъби. Натрупаното количество издава колко често посещавате своя зъболекар. Но какво представлява всъщност зъбният камък?

Eлектрическа или обикновена четка за зъби

Най-важното, което трябва да знаете при избора между електрическа и обикновена четка за зъби, е, че между тях няма разлика. Важна е техниката, която ще приложите при миене. За постигането на най-добри резултати в миенето на зъбите винаги може да се обърнете към своя зъболекар. Той ще провери как се справяте и има ли участъци, които пропускате.

електрическа четка за зъби обикновена четка за зъби

Всеки човек през живота си се е сблъсквал с лош дъх в устата (халитоза). Какво представлява неприятното ухание и кога появата му е основателна причина за притеснения и дава повод за консултация със зъболекар?

лош дъх халитоза зъбен камък

Зъболекар, страх, болка

Много хора изпитват ужас от мисълта, че трябва да посетят стоматологичния кабинет, и отлагат срещата си със зъболекар. Какви са оръжията на съвременното зъболечение за справяне със страха и болката? Днес акцентът в лечението е изцяло върху комфорта на пациента на стола.

Цялостна грижа за зъбите

Въпреки че отнема само няколко минути на ден, правилната грижа за зъбите е ключова за запазването на тяхното здраве. Посещавайте своя зъболекар редовно и при всяко посещение сверявайте доколко правилно се грижите за зъбите си!

профилактика четка за зъби паста за зъби конец за зъби вода за уста