Бондинг

Бондингът е процедура, чиято цел е корекция на несъвършенства във формата и големината на зъбите (най-често предните), при отчупване или разстояния между тях.

Процедурата е с минимално изпиляване, а с тази услуга в дентална клиника Камбов в София сме в състояние да променим коренно усмивката ви. Голямо предимството е, че е по-евтин вариант от фасетите и най-често работата приключва в едно посещение. При бондинга важат всички принципи, които се отнасят и за естетичните пломби.

Преди бондинга След бондинга

Зъбът се почиства от кариес и се награпавява. След това се изолира от слюнката и влагата в устната кухина посредством гумено платно (кофердам). Изграждането му става послойно, на малки порции, тъй като материалът, от който се изработва, има свиване, което по този начин се компенсира.

Пресъздават се контактите със съседните и срещуположните зъби и се оформят естествените форми на зъба, които коригират техните несъвършенства.

• Начално състояние
  • Преди процедурата

При този тип възстановявания е много важно да има цветово съответствие между зъба и реставрацията.
  • Финален резултат

Важно е да се знае, че когато зъбът е изолиран, той се дехидратира и променя малко цвета си. Така че веднага след свалянето на кофердама цветът може да е малко по-различен, но това е временно. За 30-40мин. зъбът възвръща естествения си цвят.

Бондинг в дентална клиника Камбов

Защо да изберете нас?

• Ние работим с внимание, за да не усетите болка
  • Имаме опит и много успешно проследени случаи във времето
  • Работим само с реномирани и утвърдени марки материали
  • Предлагаме обучение
  • Грижим се резултатът да остане във времето
  • Даваме гаранция за работата си
  • Ще ви напомним с SMS за всяко ваше посещение при нас

Дигитален дизайн

• Първоначален преглед и фото заснемане
  • Дигитален дизайн
  • Восъчен проект на зъбите
  • План на лечение
Цена 250 лвЗапази час

Ние в дентална клиника Камбов направихме пакета "Дигитален дизайн на усмивката", за да се видите със своята нова усмивка, без да пилим зъбите, без допълнителни разходи, просто усмивката, която винаги сте желали.

Пакетът е предназначен за пациенти, които искат да видят как би изглеждала усмивката им, преди да решат да започнат лечение. Пакетът включва преглед, фото заснемане и видео интервю, отпечатъци от челюстите, компютърен дизайн на усмивката, восъчен проект и директна проба в устата. Изискват се 3 посещения.

Съвети на вашия лекар

Бруксизъм и бруксомания (стискане или скърцане на зъби) са често срещани и пренебрегвани проблеми. Много хора дори не знаят, че ги имат, но са наясно с някои от симптомите за тях, без да осъзнават от какво се предизвикват. Нека разясним какво се крие зад термините бруксомания и бруксизъм.

стискане скърцане бруксизъм бруксомания зъби

От дълго време арсенът се използва за умъртвяване на зъба и облекчаване на болките при възпаление. Но дали този метод е безопасен и това ли е единственият начин за справяне с болките при възпаление на зъбите? Отговорът на тези въпроси е: не!

арсен умъртяване възпаление болка

Всеки човек през живота си се е сблъсквал с лош дъх в устата (халитоза). Какво представлява неприятното ухание и кога появата му е основателна причина за притеснения и дава повод за консултация със зъболекар?

лош дъх халитоза зъбен камък

Зъбни коронки - видове и поставяне

Зъбът, който се облича с коронка, подлежи на предварителна подготовка. Изпилява се с прагова препарационна граница, която се намира под нивото на венеца. След изпиляването вашият зъболекар ще изработи временна коронка, която ще постави, докато стане готова постоянната.

коронки металокерамика цирконий керамика

Зъболекар, страх, болка

Много хора изпитват ужас от мисълта, че трябва да посетят стоматологичния кабинет, и отлагат срещата си със зъболекар. Какви са оръжията на съвременното зъболечение за справяне със страха и болката? Днес акцентът в лечението е изцяло върху комфорта на пациента на стола.

Трябва ли да се вадят мъдреци?

Детска стоматология

Грижата за здравето на детските зъби изисква редовни профилактични прегледи още от ранна възраст. Професионалният опит в работата с най-малките и предотвратяването на сериозните проблеми с млечните зъби, както и на болката предпазват децата от бъдещ страх от посещение при зъболекар.

детска стоматология работа с деца млечни зъби профилактични прегледи на деца

пломба кариес
С грижа за здравето на нашите пациенти

Кой ще вилекува?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Доверието, което съществува между лекар и пациент, за нас е от изключително значение, а то се гради стъпка по стъпка, ден след ден.

Зъболекар

д-р Люпчо Георгиев Зъболекар

Ще ви накараме да забравите, че сте на зъболекар

Кой ще випосрещне?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Ние ще се грижим да не ви липсва нищо, докато седите на зъболекарския стол, а накрая ще ви изпратим с усмивка.

Администратор

Меги Коджабашева Администратор

Радослава Камбова Администратор

Не просто екип, а оркестър

Кой ще се погрижиза вас?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Усмихнати и позитивни, те ще се погрижат да се почувствате специални.

Дентален асистент

Еви, Надя, Фати, Лори, Стели Дентални асистенти