Зъбни импланти

Всичко започва с преглед и анализ на съзъбието oт зъболекар специалист, преценяват се показанията и противопоказанията за поставяне на импланти. Възстановяването на зъби с импланти набира все по-голяма скорост и това не е случайно.

Компютърно планиране при поставянето на зъбен имплант

Компютърното планиране е необходимо преди всяко поставяне на имплант. Така зъболекарят може да избегне много усложнения, да подбере най-подходящия размер имплант, да оцени близостта на важни анатомични структури, като максиларния синус и долночелюстния нерв.

След като лекуващият ви зъболекар знае коя е най-точната 3D позиция на импланта, предварително се изработват хирургични водачи, които го водят по време на манипулацията, за да се минимизират субективните фактори до минимум.

Качество на имплантите

Друг важен елемент от имплантологичното лечение е качеството на импланта, който поставяме. На пазара към момента се предлагат над 3000 марки импланти, а добрият зъболекар знае на коя да се довери! Годишно се появяват 300 нови производители на импланти, почти толкова фалират или спират производство. Не искаме да поставим имплант и след 5 години да няма откъде да се вземе надстройка за смяна на вече поставен имплант.

Цената за някои е определяща за избора на имплант, но тя не трябва да бъде водеща, защото качеството на имплантната повърхност е от съществено значение за процеса на остеоинтеграция (захващането на импланта към костта). Точното пасване на различните елементи от импланта също е нещо, с което не трябва да се прави компромис. Ако поставим дефектен имплант, цялото ни лечение е обречено на неуспех, а при нас това е недопустимо!

Работим с един от лидерите в областта на денталните импланти

Ние сме избрали да работим с един от лидерите в областта на денталните импланти ZIMMER. Не само, че това е имплант, който е познат на всеки зъболекар, поставящ импланти по света, но това е и компанията, която дава най-много средства за разработване на иновации и проучвания в областта на денталната имплантология. Затова всеки зъболекар в клиника Камбов в София, полагащ усилия за постигане на най-добрите възможни резултати, не може да си позволи да работи с нискокачествени импланти.

• Междинно състояние и работа по зъбните импланти
  • Поставяне на зъбния имплант

Успеваемостта на този тип лечение е над 95% и чрез него всеки добър зъболекар лекува случаи, които допреди се решаваха само с носенето на неудобни снемаеми протези.
  • Възстановяване на имплант
  • Рентгенова снимка

След внимателен клиничен и рентгенологичен анализ лекуващият ви зъболекар преценява броя, размера и позицията на имплантите.
  • Рентгенова снимка на зъбен имплант

След планирането и подготовката се насрочва час при зъболекар специалист за поставянето им. Поставянето на импланта се извършва под местна упойка, безболезнено и с грижа за комфорта на пациента.

• Поставяне на капачета

След поставянето на импланта се откриват и се поставят капачета, които оформят венеца около него.
  • Поставяне на временни капачета
  • Финален резултат
  • Рентгенова снимка
  • Финален резултат

След това се взема отпечатък, от който в лабораторията оформят надстройката (тази част над венеца) и изработват коронката.

Квалификация на зъболекаря

В днешно време информацията се актуализира много бързо и трябва да бъдем в крак с новите тенденции. В дентална клиника Камбов се обръща специално внимание на постоянното повишаване на квалификацията с участие в редица курсове и специализации. Това е списък с едни от най-важните.

• Implant Therapy and Esthetic Considerations - Staged Implant Placement with Additional GBR
  • Insights, Trends & Controversies in Implant Dentistry
  • The "Slit Lift" Minimally Invasive Crestal Sinus Lift Approach
  • Implant Complications and Creative Surgical Solutions
  • Ridge Split Technique for Ideal Implant Position and Ideal Buccal Bone Thickness
  • One Abutment/One Time - An Evolving Protocol in Implant Therapy
  • All-On-Four Implant Protocol
  • Peri-Implant Mucositis, Peri-Implantitis - Where Are We At?
  • Implant Therapy and Esthetic Considerations - Extraction and Guided Bone and Soft Tissue Augmentation
  • Two Immediate Temporization Methods Exemplified: Flap vs. Punch Technique in Implant Surgery
  • Tissue Engineering and Platelet Derived Growth Factors: Evidence Based Therapy
  • Biologic Strategies to Enhance Clinical and Aesthetic Success in Oral Implantology

Грижи след поставяне на импланта

Грижите след поставянето на импланта са особено важни за неговата дългосрочност. След края на лечението вашият зъболекар ще ви даде подробни насоки за поддръжката на импланта. За разлика от естествените зъби имплантът няма да ви заболи при проблем, а ако това стане, значи сте имали сериозни усложнения далеч преди това. Затова е добре да се следи за признаци на възпаление и да се реагира още при първите симптоми, а за целта е необходима редовна профилактика и спазване на часовете за контролен преглед при вашия зъболекар. Грижете се за имплантите си добре и те ще ви се отплатят.

Зъбни импланти в дентална клиника Камбов

Защо да изберете нас?

• Ние работим с внимание, за да не усетите болка
  • Имаме опит и планираме всеки случай, така че да постигнем най-добрия краен резултат
  • Работим само с реномирани и утвърдени марки импланти и регенеративни материали Zimmer Biomed
  • Не слагаме импланти там, където не се налага или няма нужда
  • Грижим се резултатът да остане във времето
  • Даваме гаранция за работата си
  • Ще ви напомним с SMS за всяко ваше посещение при нас

Дигитален дизайн

• Първоначален преглед и фото заснемане
  • Дигитален дизайн
  • Восъчен проект на зъбите
  • План на лечение
Цена 250 лвЗапази час

Ние в дентална клиника Камбов направихме пакета "Дигитален дизайн на усмивката", за да се видите със своята нова усмивка, без да пилим зъбите, без допълнителни разходи, просто усмивката, която винаги сте желали.

Пакетът е предназначен за пациенти, които искат да видят как би изглеждала усмивката им, преди да решат да започнат лечение. Пакетът включва преглед, фото заснемане и видео интервю, отпечатъци от челюстите, компютърен дизайн на усмивката, восъчен проект и директна проба в устата. Изискват се 3 посещения.

Съвети на вашия лекар

Бруксизъм и бруксомания (стискане или скърцане на зъби) са често срещани и пренебрегвани проблеми. Много хора дори не знаят, че ги имат, но са наясно с някои от симптомите за тях, без да осъзнават от какво се предизвикват. Нека разясним какво се крие зад термините бруксомания и бруксизъм.

стискане скърцане бруксизъм бруксомания зъби

От дълго време арсенът се използва за умъртвяване на зъба и облекчаване на болките при възпаление. Но дали този метод е безопасен и това ли е единственият начин за справяне с болките при възпаление на зъбите? Отговорът на тези въпроси е: не!

арсен умъртяване възпаление болка

Всеки човек през живота си се е сблъсквал с лош дъх в устата (халитоза). Какво представлява неприятното ухание и кога появата му е основателна причина за притеснения и дава повод за консултация със зъболекар?

лош дъх халитоза зъбен камък

Зъбни коронки - видове и поставяне

Зъбът, който се облича с коронка, подлежи на предварителна подготовка. Изпилява се с прагова препарационна граница, която се намира под нивото на венеца. След изпиляването вашият зъболекар ще изработи временна коронка, която ще постави, докато стане готова постоянната.

коронки металокерамика цирконий керамика

Зъболекар, страх, болка

Много хора изпитват ужас от мисълта, че трябва да посетят стоматологичния кабинет, и отлагат срещата си със зъболекар. Какви са оръжията на съвременното зъболечение за справяне със страха и болката? Днес акцентът в лечението е изцяло върху комфорта на пациента на стола.

Трябва ли да се вадят мъдреци?

Детска стоматология

Грижата за здравето на детските зъби изисква редовни профилактични прегледи още от ранна възраст. Професионалният опит в работата с най-малките и предотвратяването на сериозните проблеми с млечните зъби, както и на болката предпазват децата от бъдещ страх от посещение при зъболекар.

детска стоматология работа с деца млечни зъби профилактични прегледи на деца

пломба кариес
С грижа за здравето на нашите пациенти

Кой ще вилекува?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Доверието, което съществува между лекар и пациент, за нас е от изключително значение, а то се гради стъпка по стъпка, ден след ден.

Зъболекар

д-р Люпчо Георгиев Зъболекар

Ще ви накараме да забравите, че сте на зъболекар

Кой ще випосрещне?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Ние ще се грижим да не ви липсва нищо, докато седите на зъболекарския стол, а накрая ще ви изпратим с усмивка.

Администратор

Меги Коджабашева Администратор

Радослава Камбова Администратор

Не просто екип, а оркестър

Кой ще се погрижиза вас?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Усмихнати и позитивни, те ще се погрижат да се почувствате специални.

Дентален асистент

Еви, Надя, Фати, Лори, Стели Дентални асистенти