Избелване на зъби

Разкриване на тайната на белите зъби. Избелването бива основно два вида: предназначено за прилагане в домашни условия или за прилагане в зъболекарски кабинет. И при двата вида избелващият агент в основата си е един и същ, като разликите са основно в концентрацията и начина на активиране на агента.

Избелване на зъби в дентална клиника Камбов

Защо да изберете нас?

• Много успешно проследени случаи във времето
  • Знаем кой начин на избелване е най-ефективен
  • Работим само с реномирани и утвърдени марки материали
  • Грижим се резултатът да остане във времето
  • Даваме гаранция за работата си
  • Ще ви напомним с SMS за всяко ваше посещение при нас

Вашият зъболекар ще определи кой е най-подходящият метод на избелване и какъв процент избелващ агент да изберете, за да получите отлични резултати с грижа за здравето на зъбите ви.

Преди избелването След избелването

И двете процедури са безвредни и безболезнени, като нежелана реакция е появата на чувствителност на зъбите към топло и студено, която е краткотрайна, а в повечето случаи липсва.

Преди да се пристъпи към избелване на зъбите, вашият зъболекар ще направи контролен преглед, ще почисти зъбния камък и ще полира зъбите. Ако е необходимо да се поставят пломби на предните зъби, всеки добър зъболекар ще направи първо избелването, ще изчака около 10-ина дни, докато цветът се стабилизира и чак след това ще премине към възстановяването на зъбите.

• Преди избелването
  • Максимален ефект

Избелването в зъболекарския кабинет става в рамките на 1 час, докато в домашни условия максималният ефект се достига след 10-12 дни.
  • Резултат от избелването

Избелване на зъби в домашни условия

Избелване на зъби в кабинета

1. Почистване на зъбен камък и полиране на зъбите, като зъболекарят отчита началния цвят на зъбите.
  2. Поставя се усторазширител, който държи бузите и устните настрана.
  3. Венците се покриват с вещество, което ги предпазва от агресивния избелващ агент.
  4. Върху зъбите се нанася избелващият агент, който зъболекарят може да активира със светлина, с лазер или по химичен път. Концентрацията на избелващия агент е по-висока от тази при домашните системи.
  5. Тази стъпка се повтаря до 3 пъти, като продължителността на всяка процедура е по около 10-15 минути, в зависимост от конкретната система, до постигане на желания резултат.
  6. Дават се указания на пациента за подходящ хранителен режим и поддръжка.

Избелване на зъби в домашни условия

1. Почистване на зъбен камък и полиране на зъбите, зъболекарят отчита началния цвят на зъбите.
  2. Вземат се отпечатъци от горна и долна челюст, които се изпращат в лаборатория за изработване на индивидуални шини.
  3. При следващото посещение вашият зъболекар адаптира и демонстрира начина на ползване и съхранение на шините.
  4. Ползват се 10-12 дни, като най-често се спи с тях, но може да се носят и през деня. На 3-4 ден се прави междинен контролен преглед и зъболекарят засича постигнатия резултат. Резултатът е видим още след първата процедура, а максималният резултат се постига след 10-12 дни.
  5. След дадения период се отчита крайният резултат и се дават съвети за подходящ режим на хранене и поддръжка.
  • Моника Алексиева Моника Алексиева

Страхотна работа, в крак със съвременните технологии, внимателен, личен подход и много други. Много съм доволна!

• Veselin Sinanov Veselin Sinanov

Много съм доволен от обслужването, чудесното отношение и от постигнатия ефект. Избрах избелване с гел, защото лично аз предпочитам не толкова екстремни техники, като избелване с лазер.

• Ванина Цонева Ванина Цонева

Това е един от най-кратките ни отзиви от пациентка, но много ни радва: **Отлична работа!**

• Радослава Ставракова Радослава Ставракова

Д-р Камбов е личният ми стоматолог и за мене той е най-добрият! Мисля, че всеки посетил го ще остане доволен! Благодарение на него, аз се радвам на здрави зъби и се усмихвам уверено.

• Пламена Милчева Пламена Милчева

По принцип имам проблемни зъби и откакто се помня, ходя на зъболекар. Когато отидох на преглед, с изненада разбрах за проблеми, за които друг зъболекар не ми беше обръщал внимание. След като направи пълна картина на състоянието ми, изготви план на лечение, по време на което обсъждахме какво предстои. Вниманието, с което работи, иновациите и градивните решения на проблемите са най-важното.

• Невена Пеева Невена Пеева

Това е най-добрият кабинет. Просто с кеф да ходиш на зъболекар. Ходя там и съм много доволна. И не само аз, ами дори и съпругът ми, когото го беше страх да припарва до зъболекарски кабинет. Повечето ми приятели също ходят при него и те са много доволни. Препоръчвам го! Всичко, каквото ми е направено, не е мръднало!

• Валентина Ставракова Валентина Ставракова

Правих си избелване преди повече от 3 години. Запазих белотата си много дълго време, дори нещо повече, въобще не върнах първоначалния си цвят на зъбите.

• Валери Сотиров Валери Сотиров

Ефектът от избелването, което си направих в кабинета, е отличен! Щастлив съм и за спасения зъб. Коронката ми стои перфектно, по-добре дори от истинския зъб... Благодаря за новата си усмивка.

• Моника Алексиева
  • Veselin Sinanov
  • Ванина Цонева
  • Радослава Ставракова
  • Пламена Милчева
  • Невена Пеева
  • Валентина Ставракова
  • Валери Сотиров

Съвети на вашия лекар

Бруксизъм и бруксомания (стискане или скърцане на зъби) са често срещани и пренебрегвани проблеми. Много хора дори не знаят, че ги имат, но са наясно с някои от симптомите за тях, без да осъзнават от какво се предизвикват. Нека разясним какво се крие зад термините бруксомания и бруксизъм.

стискане скърцане бруксизъм бруксомания зъби

Всеки човек през живота си се е сблъсквал с лош дъх в устата (халитоза). Какво представлява неприятното ухание и кога появата му е основателна причина за притеснения и дава повод за консултация със зъболекар?

лош дъх халитоза зъбен камък

От дълго време арсенът се използва за умъртвяване на зъба и облекчаване на болките при възпаление. Но дали този метод е безопасен и това ли е единственият начин за справяне с болките при възпаление на зъбите? Отговорът на тези въпроси е: не!

арсен умъртяване възпаление болка

Как да се справим с пародонтозата?

Пародонтозата (пародонтитът) е хронично заболяване, което засяга зъбодържащия апарат, венците и костта около зъбите. Тук ще опишем какви са причините за заболяването, както и кои фактори правят лечението му толкова трудно и какво да направим, за да предотвратим развитието му още преди да е прогресирало.

пародонтоза венци кости около зъбите

Зъболекар, страх, болка

Много хора изпитват ужас от мисълта, че трябва да посетят стоматологичния кабинет, и отлагат срещата си със зъболекар. Какви са оръжията на съвременното зъболечение за справяне със страха и болката? Днес акцентът в лечението е изцяло върху комфорта на пациента на стола.

Зъбни коронки - видове и поставяне

Зъбът, който се облича с коронка, подлежи на предварителна подготовка. Изпилява се с прагова препарационна граница, която се намира под нивото на венеца. След изпиляването вашият зъболекар ще изработи временна коронка, която ще постави, докато стане готова постоянната.

коронки металокерамика цирконий керамика

Трябва ли да се вадят мъдреци?

пломба кариес
С грижа за здравето на нашите пациенти

Кой ще вилекува?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Доверието, което съществува между лекар и пациент, за нас е от изключително значение, а то се гради стъпка по стъпка, ден след ден.

Зъболекар

д-р Люпчо Георгиев Зъболекар

Ще ви накараме да забравите, че сте на зъболекар

Кой ще випосрещне?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Ние ще се грижим да не ви липсва нищо, докато седите на зъболекарския стол, а накрая ще ви изпратим с усмивка.

Администратор

Меги Коджабашева Администратор

Радослава Камбова Администратор

Не просто екип, а оркестър

Кой ще се погрижиза вас?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Усмихнати и позитивни, те ще се погрижат да се почувствате специални.

Дентален асистент

Еви, Надя, Фати, Лори, Стели Дентални асистенти