Избелване на зъби

Разкриване на тайната на белите зъби. Избелването бива основно два вида: предназначено за прилагане в домашни условия или за прилагане в зъболекарски кабинет. И при двата вида избелващият агент в основата си е един и същ, като разликите са основно в концентрацията и начина на активиране на агента. Вашият зъболекар ще определи кой е най-подходящият метод на избелване и какъв процент избелващ агент да изберете за да получите отлични резултати с грижа за здравето на зъбите ви.

Преди избелването След избелването

И двете процедури са безвредни и безболезнени, като нежелана реакция е появата на чувствителност на зъбите към топло и студено, която е краткотрайна, а в повечето случаи липсва.

Преди да се пристъпи към избелване на зъбите вашия зъболекар ще направи контролен преглед ще почисти зъбният камък и ще полира зъбите. Ако е необходимо да се поставят пломби на предните зъби, всеки добър зъболекар ще направи първо избелването, ще изчака около 10 тина дни докато цвета се стабилизира и чак след това ще премине към възстановяването на зъбите.

• Преди избелването
  • Максимален ефект

Избелването в зъболекарския кабинет става в рамките на 1 час, докато в домашни условия максималният ефект се достига след 10-12 дни.
  • Резултат от избелването

Иеблеване на зъби в домашни условия

Избелване на зъби в кабинета

1. Почистване на зъбен камък и полиране на зъбите, като зъболекаря отчита и началният цвят на зъбите.
  2. Поставя се усторазширител, който държи бузите и устните на страна.
  3. Венците се покриват с вещество, което ги предпазва от агресивния избелващ агент.
  4. Върху зъбите се нанася избелващият агент, който зъболекаря може да активира със светлина, с лазер или по химичен път. Концентрацията на избелващия агент е по-висока от тази при домашните системи.
  5. Тази стъпка се повтаря до 3 пъти, като продължителността на всяка е по около 10-15 минути в зависимост от конкретната система, до постигане на желания резултат.
  6. Дават се указания на пациента за подходящ хранителен режим и поддръжка.

Избелване на зъби в домашни условия

1. Почистване на зъбен камък и полиране на зъбите, зъболекаря отчита и началният цвят на зъбите.
  2. Вземат се отпечатъци от горна и долна челюст, които се изпращат в лаборатория за изработване на индивидуални шини.
  3. При следващото посещение вашият зъболекар адаптира и демонстрира начина на ползване и съхранение на шините.
  4. Ползват се 10-12 дни като най-често се спи с тях, но може да се носят и през деня. На 3-4 ден се прави междинен контролен преглед и зъболекаря засича постигнатият резултат. Резултатът е видим още след първата процедура, а максималният резултат се постига след 10-12 дни.
  5. След даденият период се отчита крайният резултат и се дават съвети за подходящ режим на хранене и поддръжка.
  • Правих си избелване преди повече от 3 години. Запазих белотата си много дълго време, дори нещо повече, въобще не върнах първоначалния си цвят на зъбите.

• Ефекта от избелването, което си направих в кабинета е отличен! Щастлив съм и за спасения зъб. Коранката ми стои перфектно, по добре дори от истинския зъб... Благодаря за новата си усивка:)

• Това е един от най-кратките ни отзиви от пациентка, но много ни радва:

Отлична работа!

• Много съм доволен от обслужването, чудесното отношение и от постигнатия ефект. Избрах избелване с гел, защото лично аз предпочитам не толкова екстремни техники, като избелване с лазер.

• Страхотна работа, в крак със съвременните технологии, внимателен, личен подход и много други. Много съм доволна!

• Това е най-добрият кабинет. Просто с кеф да ходиш на зъболекар. Ходя там и съм много доволна. И не само аз, ами дори и съпругът ми, който го беше страх да припарва до зъболекарски кабинет. Повечето ми приятели също ходят при него и те са много доволни. Препоръчвам го! Всичко каквото ми е направено не е мръднало!

• По принцип имам проблемни зъби и откакто се помня ходя на зъболекар. Когато отидох на преглед, с изненада разбрах за проблеми за които друг зъболекар не ми беше обръщал внимание. След като направи пълна картина на състоянието ми, изготви план на лечение по време на което обсъждахме какво предстои. Вниманието с което работи, иновациите и градивните решения на проблемите е най-важното.

• Д-р Камбов е личният ми стоматолог и за мене той е най-добрият! Мисля, че всеки посетил го ще остане доволен! Благодарение на него, аз се радвам на здрави зъби и се усмихвам уверено

Съветите на вашия зъболекар

Арсенът се използва от дълго време за умъртвяване на зъба и облекчаване на болките при възпаление. Но дали този метод е безопасен и това ли е единственият начин за справяне с болките при възпаление на зъбите? Отговорът на тези въпроси е - не!

арсен умъртяване възпаление болка

Притеснявате се, че вашият зъболекар ви прави или праща на много рентгенови изследвания и логично идва въпросът „Какви рискове носи това?”. В тази статия ще изясним при какви ситуации трябва да се прави такова изследване, защо и какъв е реалният риск за вашето здраве.

Пломбата, наричана още обтурация, може да бъде изработена от вашия зъболекар от различни материали. Kакви са предимствата и недостатъците им?

Как да се справим с пародонтозата?

Пародонтозата (пародонтита) е хронично заболяване, което засяга зъбодържащият апарат, венците и костта около зъбите. Тук ще опишем какви са причините за заболяването, както и кои фактори правят лечението му толкова трудно и какво да направим за да предотвратим развитието му още преди да е прогресирало.

пародонтоза венци кости около зъбите

Зъбни коронки - видове и поставяне

Зъбът, който се облича с коронка подлежи на предварителна подготовка. Изпилява се с прагова препарационна граница, която се намира под нивото на венеца. След изпиляването вашия зъболекар ще изработи временна коронка, която ще постави, докато стане готова постоянната.

коронки металокерамика цирконий керамика

Кореновото лечение на зъбите е понякога сложен и времеотнемащ процес. За отстраняване на инфекцията от канала е необходимо, както той да се разшири до определен размер, така и дезинфекционните разтвори, които се използват при обработката му да престоят достатъчно време в канала.

Зъболекар, страх, болка

Много хора изпитват ужас от мисълта, че трябва да посетят стоматологичния кабинет и отлагат срещата си с зъболекар. Какви са оръжията на съвременното зъболечение за справяне със страха и болката? Днес лечението е изместено изцяло с акцент върху комфорта на пациента на стола.

Бруксизъм и бруксомания (стискане или скърцане на зъби) е често срещан и недооценяван проблем. Много хора дори не знаят, че го имат, но са наясно с някои от неговите симптоми без да осъзнават от какво се предизвикват. Нека обаче първо да разберем какво е бруксоманията и какво бруксизма като термини.

стискане скърцане бруксизъм бруксомания зъби

Всеки един човек през живота си се е сблъсквал с лош дъх в устата (халитоза). Какво всъщност представлява неприятното ухание и кога появата му е основателна за притеснения и дава повод за консултация със зъболекар?!

лош дъх халитоза зъбен камък

В днешно време търсим гаранция за всичко, за телевизора, за телефона, за колата, за дрехите, но ако се замислим, можем ли да дадем гаранция за всичко, което ползваме?

Трябва ли да се вадят мъдреци?

Мъдреците са последните от постояните зъби, които никнат. Тяхното поникване много често е свързано с възпаление, което се характеризира с подуване, болка, скованост на челюста или общо заболяване. Тези оплаквания могат да станат честа причина да посещавате зъболекар.

Дори и големите проблеми със зъбите, започват от нещо едва забележимо и напълно безболезнено. Колко от нас отлагат „дребните” проблеми на здравето си докато не ги заболи? Редовното посещение на зъболекар може да ни спести много главоболия, време и пари! Не игнорирайте дребния проблем и не чакайте да ви заболи!

пломба кариес