Избелване на зъби

Разкриване на тайната на белите зъби. Избелването бива основно два вида: предназначено за прилагане в домашни условия или за прилагане в зъболекарски кабинет. И при двата вида избелващият агент в основата си е един и същ, като разликите са основно в концентрацията и начина на активиране на агента.

Избелване на зъби в дентална клиника Камбов

Защо да изберете нас?

• Много успешно проследени случай във времето
  • Знаем кой начин на избелване е най-ефективен
  • Работим само с реномирани и утвърдени марки материали
  • Грижим се резултатът да остане във времето
  • Даваме гаранция за работата си
  • Ще ви напомним с SMS за всяко ваше посещение при нас

Вашият зъболекар ще определи кой е най-подходящият метод на избелване и какъв процент избелващ агент да изберете за да получите отлични резултати с грижа за здравето на зъбите ви.

Преди избелването След избелването

И двете процедури са безвредни и безболезнени, като нежелана реакция е появата на чувствителност на зъбите към топло и студено, която е краткотрайна, а в повечето случаи липсва.

Преди да се пристъпи към избелване на зъбите вашия зъболекар ще направи контролен преглед ще почисти зъбният камък и ще полира зъбите. Ако е необходимо да се поставят пломби на предните зъби, всеки добър зъболекар ще направи първо избелването, ще изчака около 10 тина дни докато цвета се стабилизира и чак след това ще премине към възстановяването на зъбите.

• Преди избелването
  • Максимален ефект

Избелването в зъболекарския кабинет става в рамките на 1 час, докато в домашни условия максималният ефект се достига след 10-12 дни.
  • Резултат от избелването

Иеблеване на зъби в домашни условия

Избелване на зъби в кабинета

1. Почистване на зъбен камък и полиране на зъбите, като зъболекаря отчита и началният цвят на зъбите.
  2. Поставя се усторазширител, който държи бузите и устните на страна.
  3. Венците се покриват с вещество, което ги предпазва от агресивния избелващ агент.
  4. Върху зъбите се нанася избелващият агент, който зъболекаря може да активира със светлина, с лазер или по химичен път. Концентрацията на избелващия агент е по-висока от тази при домашните системи.
  5. Тази стъпка се повтаря до 3 пъти, като продължителността на всяка е по около 10-15 минути в зависимост от конкретната система, до постигане на желания резултат.
  6. Дават се указания на пациента за подходящ хранителен режим и поддръжка.

Избелване на зъби в домашни условия

1. Почистване на зъбен камък и полиране на зъбите, зъболекаря отчита и началният цвят на зъбите.
  2. Вземат се отпечатъци от горна и долна челюст, които се изпращат в лаборатория за изработване на индивидуални шини.
  3. При следващото посещение вашият зъболекар адаптира и демонстрира начина на ползване и съхранение на шините.
  4. Ползват се 10-12 дни като най-често се спи с тях, но може да се носят и през деня. На 3-4 ден се прави междинен контролен преглед и зъболекаря засича постигнатият резултат. Резултатът е видим още след първата процедура, а максималният резултат се постига след 10-12 дни.
  5. След даденият период се отчита крайният резултат и се дават съвети за подходящ режим на хранене и поддръжка.
  • Радослава Ставракова Радослава Ставракова

Д-р Камбов е личният ми стоматолог и за мене той е най-добрият! Мисля, че всеки посетил го ще остане доволен! Благодарение на него, аз се радвам на здрави зъби и се усмихвам уверено

• Невена Пеева Невена Пеева

Това е най-добрият кабинет. Просто с кеф да ходиш на зъболекар. Ходя там и съм много доволна. И не само аз, ами дори и съпругът ми, който го беше страх да припарва до зъболекарски кабинет. Повечето ми приятели също ходят при него и те са много доволни. Препоръчвам го! Всичко каквото ми е направено не е мръднало!

• Пламена Милчева Пламена Милчева

По принцип имам проблемни зъби и откакто се помня ходя на зъболекар. Когато отидох на преглед, с изненада разбрах за проблеми за които друг зъболекар не ми беше обръщал внимание. След като направи пълна картина на състоянието ми, изготви план на лечение по време на което обсъждахме какво предстои. Вниманието с което работи, иновациите и градивните решения на проблемите е най-важното.

• Моника Алексиева Моника Алексиева

Страхотна работа, в крак със съвременните технологии, внимателен, личен подход и много други. Много съм доволна!

• Валери Сотиров Валери Сотиров

Ефекта от избелването, което си направих в кабинета е отличен! Щастлив съм и за спасения зъб. Коранката ми стои перфектно, по добре дори от истинския зъб... Благодаря за новата си усивка.

• Валентина Ставракова Валентина Ставракова

Правих си избелване преди повече от 3 години. Запазих белотата си много дълго време, дори нещо повече, въобще не върнах първоначалния си цвят на зъбите.

• Veselin Sinanov Veselin Sinanov

Много съм доволен от обслужването, чудесното отношение и от постигнатия ефект. Избрах избелване с гел, защото лично аз предпочитам не толкова екстремни техники, като избелване с лазер.

• Ванина Цонева Ванина Цонева

Това е един от най-кратките ни отзиви от пациентка, но много ни радва: **Отлична работа!**

• Радослава Ставракова
  • Невена Пеева
  • Пламена Милчева
  • Моника Алексиева
  • Валери Сотиров
  • Валентина Ставракова
  • Veselin Sinanov
  • Ванина Цонева

Съвети на вашия лекар

Бруксизъм и бруксомания (стискане или скърцане на зъби) е често срещан и недооценяван проблем. Много хора дори не знаят, че го имат, но са наясно с някои от неговите симптоми без да осъзнават от какво се предизвикват. Нека обаче първо да разберем какво е бруксоманията и какво бруксизма като термини.

стискане скърцане бруксизъм бруксомания зъби

Арсенът се използва от дълго време за умъртвяване на зъба и облекчаване на болките при възпаление. Но дали този метод е безопасен и това ли е единственият начин за справяне с болките при възпаление на зъбите? Отговорът на тези въпроси е - не!

арсен умъртяване възпаление болка

Всеки един човек през живота си се е сблъсквал с лош дъх в устата (халитоза). Какво всъщност представлява неприятното ухание и кога появата му е основателна за притеснения и дава повод за консултация със зъболекар?!

лош дъх халитоза зъбен камък

Как да се справим с пародонтозата?

Пародонтозата (пародонтита) е хронично заболяване, което засяга зъбодържащият апарат, венците и костта около зъбите. Тук ще опишем какви са причините за заболяването, както и кои фактори правят лечението му толкова трудно и какво да направим за да предотвратим развитието му още преди да е прогресирало.

пародонтоза венци кости около зъбите

Притеснявате се, че вашият зъболекар ви прави или праща на много рентгенови изследвания и логично идва въпросът „Какви рискове носи това?”. В тази статия ще изясним при какви ситуации трябва да се прави такова изследване, защо и какъв е реалният риск за вашето здраве.

Зъболекар, страх, болка

Много хора изпитват ужас от мисълта, че трябва да посетят стоматологичния кабинет и отлагат срещата си с зъболекар. Какви са оръжията на съвременното зъболечение за справяне със страха и болката? Днес лечението е изместено изцяло с акцент върху комфорта на пациента на стола.

Зъбни коронки - видове и поставяне

Зъбът, който се облича с коронка подлежи на предварителна подготовка. Изпилява се с прагова препарационна граница, която се намира под нивото на венеца. След изпиляването вашия зъболекар ще изработи временна коронка, която ще постави, докато стане готова постоянната.

коронки металокерамика цирконий керамика

Кореновото лечение на зъбите е понякога сложен и времеотнемащ процес. За отстраняване на инфекцията от канала е необходимо, както той да се разшири до определен размер, така и дезинфекционните разтвори, които се използват при обработката му да престоят достатъчно време в канала.

Пломбата, наричана още обтурация, може да бъде изработена от вашия зъболекар от различни материали. Kакви са предимствата и недостатъците им?

Трябва ли да се вадят мъдреци?

Мъдреците са последните от постояните зъби, които никнат. Тяхното поникване много често е свързано с възпаление, което се характеризира с подуване, болка, скованост на челюста или общо заболяване. Тези оплаквания могат да станат честа причина да посещавате зъболекар.

В днешно време търсим гаранция за всичко, за телевизора, за телефона, за колата, за дрехите, но ако се замислим, можем ли да дадем гаранция за всичко, което ползваме?

Дори и големите проблеми със зъбите, започват от нещо едва забележимо и напълно безболезнено. Колко от нас отлагат „дребните” проблеми на здравето си докато не ги заболи? Редовното посещение на зъболекар може да ни спести много главоболия, време и пари! Не игнорирайте дребния проблем и не чакайте да ви заболи!

пломба кариес
С грижа за здравето на нашите пациенти

Кой ще вилекува?

Свържете се с нас Стани част от екипа

Доверието, което съществува между лекар и пациент за нас е от изключително значение, а то се гради стъпка по стъпка, ден след ден.

Зъболекар

д-р Люпчо Георгиев Зъболекар

Ще ви накараме да забравите, че сте на зъболекар

Кой ще випосрещне?

Свържете се с нас Стани част от екипа

Ние ще се грижим да не ви липсва нищо докато седнете на зъболекарският стол и накрая ще ви изпратим с усмивка.

Администратор

Меги Коджабашева Администратор

Радослава Камбова Администратор

Не просто екип, а оркестър

Кой ще се погрижиза вас?

Свържете се с нас Стани част от екипа

Усмихнати и позитивни, те ще се погрижат да се почувствате специални.

Дентален асистент

Еви, Надя, Фати, Лори, Стели Дентални асистенти