Микроскопско лечение на коренови канали

Кариесът се развива в границите на емайла и дентина. Когато инфекцията прогресира към пулпата(нерва), говорим за пулпит, а ако излезе извън зъба - периодонтит, при който на рентгеновата снимка се надлюдава гранулом(торбичка).

Кореново лечение в дентална клиника Камбов

Защо да изберете нас?

• Работим с микроскоп и можем да виждаме до 25 пъти повече
  • Ние работим с внимание за да не усетите болка
  • Имаме опит и много успешно проследени случай на излекувани кисти и грануломи във времето
  • Работим само с реномирани и утвърдени марки материали
  • Грижим се резултатът да остане във времето
  • Даваме гаранция за работата си
  • Ще ви напомним с SMS за всяко ваше посещение при нас

Лечението изисква вашият зъболекар да направи, както механична обработка чрез специални канални инструменти, с които се премахва инфектираната тъкан, така и химична, с която да дезинфектира канала.

• Работа по лечението на коренови канали
  • Лечението на коренови канали под микроскоп

Важно е да се знае, че химичната дезинфекция трябва да е с продължителност не по-малко от 40мин. в някои случаи дори и повече. Изолирането на зъба от слюнката и бактериите също е важен момент, то се прави с кофердам и всеки добър зъболекар го използва.
  • Финален резултат на лечението на коренови канали
  • Обработка на кореновите канали

След механичната и химична обработка, вашия зъболекар запълва подготвените канали с индиферентен материал, който възпрепятства нова бактериална инвазия. Това е само един от многото фактори за успешно лечение.
  • Развитие по лечението на коренови канали

След обработката на зъба е възможно да има слаба тъпа болка, която да продължи до няколко дни. Тя е временна и в много случай изобщо я няма. Получава се в следствие на това, че с инструментите си излизаме малко извън зъба и организмът реагира със слабо възпаление. При наличие на такова, вашия зъболекар ще ви предпише обезболяващи с които бързо ще повлияе.

• Рентгенова снимка на лечението на коренови канали
  • Рентгенова снимка на коренови канали

Успешното запълване на кореновите канали може лесно да се установи с контролна рентгенография след приключване на процедурата. За всеки добър зъболекар, тя е важна част от края на лечението.
  • Рентгенова снимка на коренови канали
  • Невена Пеева Невена Пеева

Това е най-добрият кабинет. Просто с кеф да ходиш на зъболекар. Ходя там и съм много доволна. И не само аз, ами дори и съпругът ми, който го беше страх да припарва до зъболекарски кабинет. Повечето ми приятели също ходят при него и те са много доволни. Препоръчвам го! Всичко каквото ми е направено не е мръднало!

• Пламена Милчева Пламена Милчева

По принцип имам проблемни зъби и откакто се помня ходя на зъболекар. Когато отидох на преглед, с изненада разбрах за проблеми за които друг зъболекар не ми беше обръщал внимание. След като направи пълна картина на състоянието ми, изготви план на лечение по време на което обсъждахме какво предстои. Вниманието с което работи, иновациите и градивните решения на проблемите е най-важното.

• Моника Алексиева Моника Алексиева

Страхотна работа, в крак със съвременните технологии, внимателен, личен подход и много други. Много съм доволна!

• Veselin Sinanov Veselin Sinanov

Много съм доволен от обслужването, чудесното отношение и от постигнатия ефект. Избрах избелване с гел, защото лично аз предпочитам не толкова екстремни техники, като избелване с лазер.

• Радослава Ставракова Радослава Ставракова

Д-р Камбов е личният ми стоматолог и за мене той е най-добрият! Мисля, че всеки посетил го ще остане доволен! Благодарение на него, аз се радвам на здрави зъби и се усмихвам уверено

• Ванина Цонева Ванина Цонева

Това е един от най-кратките ни отзиви от пациентка, но много ни радва: **Отлична работа!**

• Валери Сотиров Валери Сотиров

Ефекта от избелването, което си направих в кабинета е отличен! Щастлив съм и за спасения зъб. Коранката ми стои перфектно, по добре дори от истинския зъб... Благодаря за новата си усивка.

• Валентина Ставракова Валентина Ставракова

Правих си избелване преди повече от 3 години. Запазих белотата си много дълго време, дори нещо повече, въобще не върнах първоначалния си цвят на зъбите.

• Невена Пеева
  • Пламена Милчева
  • Моника Алексиева
  • Veselin Sinanov
  • Радослава Ставракова
  • Ванина Цонева
  • Валери Сотиров
  • Валентина Ставракова

Съвети на вашия лекар

Бруксизъм и бруксомания (стискане или скърцане на зъби) е често срещан и недооценяван проблем. Много хора дори не знаят, че го имат, но са наясно с някои от неговите симптоми без да осъзнават от какво се предизвикват. Нека обаче първо да разберем какво е бруксоманията и какво бруксизма като термини.

стискане скърцане бруксизъм бруксомания зъби

Всеки един човек през живота си се е сблъсквал с лош дъх в устата (халитоза). Какво всъщност представлява неприятното ухание и кога появата му е основателна за притеснения и дава повод за консултация със зъболекар?!

лош дъх халитоза зъбен камък

Притеснявате се, че вашият зъболекар ви прави или праща на много рентгенови изследвания и логично идва въпросът „Какви рискове носи това?”. В тази статия ще изясним при какви ситуации трябва да се прави такова изследване, защо и какъв е реалният риск за вашето здраве.

Арсенът се използва от дълго време за умъртвяване на зъба и облекчаване на болките при възпаление. Но дали този метод е безопасен и това ли е единственият начин за справяне с болките при възпаление на зъбите? Отговорът на тези въпроси е - не!

арсен умъртяване възпаление болка

Как да се справим с пародонтозата?

Пародонтозата (пародонтита) е хронично заболяване, което засяга зъбодържащият апарат, венците и костта около зъбите. Тук ще опишем какви са причините за заболяването, както и кои фактори правят лечението му толкова трудно и какво да направим за да предотвратим развитието му още преди да е прогресирало.

пародонтоза венци кости около зъбите

Зъболекар, страх, болка

Много хора изпитват ужас от мисълта, че трябва да посетят стоматологичния кабинет и отлагат срещата си с зъболекар. Какви са оръжията на съвременното зъболечение за справяне със страха и болката? Днес лечението е изместено изцяло с акцент върху комфорта на пациента на стола.

Зъбни коронки - видове и поставяне

Зъбът, който се облича с коронка подлежи на предварителна подготовка. Изпилява се с прагова препарационна граница, която се намира под нивото на венеца. След изпиляването вашия зъболекар ще изработи временна коронка, която ще постави, докато стане готова постоянната.

коронки металокерамика цирконий керамика

Кореновото лечение на зъбите е понякога сложен и времеотнемащ процес. За отстраняване на инфекцията от канала е необходимо, както той да се разшири до определен размер, така и дезинфекционните разтвори, които се използват при обработката му да престоят достатъчно време в канала.

Пломбата, наричана още обтурация, може да бъде изработена от вашия зъболекар от различни материали. Kакви са предимствата и недостатъците им?

Трябва ли да се вадят мъдреци?

Мъдреците са последните от постояните зъби, които никнат. Тяхното поникване много често е свързано с възпаление, което се характеризира с подуване, болка, скованост на челюста или общо заболяване. Тези оплаквания могат да станат честа причина да посещавате зъболекар.

В днешно време търсим гаранция за всичко, за телевизора, за телефона, за колата, за дрехите, но ако се замислим, можем ли да дадем гаранция за всичко, което ползваме?

Дори и големите проблеми със зъбите, започват от нещо едва забележимо и напълно безболезнено. Колко от нас отлагат „дребните” проблеми на здравето си докато не ги заболи? Редовното посещение на зъболекар може да ни спести много главоболия, време и пари! Не игнорирайте дребния проблем и не чакайте да ви заболи!

пломба кариес