Микроскопско лечение на коренови канали

Кариесът се развива в границите на емайла и дентина. Когато инфекцията прогресира към пулпата (нерва), говорим за пулпит, а ако излезе извън зъба - периодонтит, при който на рентгеновата снимка се наблюдава гранулом (торбичка).

Кореново лечение в дентална клиника Камбов

Защо да изберете нас?

• Работим с микроскоп и можем да виждаме до 25 пъти повече
  • Ние работим с внимание, за да не усетите болка
  • Имаме опит и много успешно проследени случаи на излекувани кисти и грануломи във времето
  • Работим само с реномирани и утвърдени марки материали
  • Грижим се резултатът да остане във времето
  • Даваме гаранция за работата си
  • Ще ви напомним с SMS за всяко ваше посещение при нас

Лечението изисква вашият зъболекар да направи както механична обработка чрез специални канални инструменти, с които се премахва инфектираната тъкан, така и химична, с която да дезинфекцира канала.

• Работа по лечението на коренови канали
  • Лечението на коренови канали под микроскоп

Важно е да се знае, че химичната дезинфекция трябва да е с продължителност не по-малко от 40мин., в някои случаи дори и повече. Изолирането на зъба от слюнката и бактериите също е важен момент, то се прави с кофердам и всеки добър зъболекар го използва.
  • Финален резултат на лечението на коренови канали
  • Обработка на кореновите канали

След механичната и химична обработка вашият зъболекар запълва подготвените канали с индиферентен материал, който възпрепятства нова бактериална инвазия. Това е само един от многото фактори за успешно лечение.
  • Развитие по лечението на коренови канали

След обработката на зъба е възможно да има слаба тъпа болка, която да продължи до няколко дни. Тя е временна и в много случаи изобщо я няма. Получава се вследствие на това, че с инструментите си излизаме малко извън зъба и организмът реагира със слабо възпаление. При наличие на такова възпаление вашият зъболекар ще ви предпише обезболяващи, с които бързо ще повлияе на усещането.

• Рентгенова снимка на лечението на коренови канали
  • Рентгенова снимка на коренови канали

Успешното запълване на кореновите канали може лесно да се установи с контролна рентгенография след приключване на процедурата. За всеки добър зъболекар тя е важна част от края на лечението.
  • Рентгенова снимка на коренови канали
  • Моника Алексиева Моника Алексиева

Страхотна работа, в крак със съвременните технологии, внимателен, личен подход и много други. Много съм доволна!

• Veselin Sinanov Veselin Sinanov

Много съм доволен от обслужването, чудесното отношение и от постигнатия ефект. Избрах избелване с гел, защото лично аз предпочитам не толкова екстремни техники, като избелване с лазер.

• Ванина Цонева Ванина Цонева

Това е един от най-кратките ни отзиви от пациентка, но много ни радва: **Отлична работа!**

• Радослава Ставракова Радослава Ставракова

Д-р Камбов е личният ми стоматолог и за мене той е най-добрият! Мисля, че всеки посетил го ще остане доволен! Благодарение на него, аз се радвам на здрави зъби и се усмихвам уверено.

• Пламена Милчева Пламена Милчева

По принцип имам проблемни зъби и откакто се помня, ходя на зъболекар. Когато отидох на преглед, с изненада разбрах за проблеми, за които друг зъболекар не ми беше обръщал внимание. След като направи пълна картина на състоянието ми, изготви план на лечение, по време на което обсъждахме какво предстои. Вниманието, с което работи, иновациите и градивните решения на проблемите са най-важното.

• Невена Пеева Невена Пеева

Това е най-добрият кабинет. Просто с кеф да ходиш на зъболекар. Ходя там и съм много доволна. И не само аз, ами дори и съпругът ми, когото го беше страх да припарва до зъболекарски кабинет. Повечето ми приятели също ходят при него и те са много доволни. Препоръчвам го! Всичко, каквото ми е направено, не е мръднало!

• Валентина Ставракова Валентина Ставракова

Правих си избелване преди повече от 3 години. Запазих белотата си много дълго време, дори нещо повече, въобще не върнах първоначалния си цвят на зъбите.

• Валери Сотиров Валери Сотиров

Ефектът от избелването, което си направих в кабинета, е отличен! Щастлив съм и за спасения зъб. Коронката ми стои перфектно, по-добре дори от истинския зъб... Благодаря за новата си усмивка.

• Моника Алексиева
  • Veselin Sinanov
  • Ванина Цонева
  • Радослава Ставракова
  • Пламена Милчева
  • Невена Пеева
  • Валентина Ставракова
  • Валери Сотиров

Съвети на вашия лекар

Бруксизъм и бруксомания (стискане или скърцане на зъби) са често срещани и пренебрегвани проблеми. Много хора дори не знаят, че ги имат, но са наясно с някои от симптомите за тях, без да осъзнават от какво се предизвикват. Нека разясним какво се крие зад термините бруксомания и бруксизъм.

стискане скърцане бруксизъм бруксомания зъби

Всеки човек през живота си се е сблъсквал с лош дъх в устата (халитоза). Какво представлява неприятното ухание и кога появата му е основателна причина за притеснения и дава повод за консултация със зъболекар?

лош дъх халитоза зъбен камък

От дълго време арсенът се използва за умъртвяване на зъба и облекчаване на болките при възпаление. Но дали този метод е безопасен и това ли е единственият начин за справяне с болките при възпаление на зъбите? Отговорът на тези въпроси е: не!

арсен умъртяване възпаление болка

Как да се справим с пародонтозата?

Пародонтозата (пародонтитът) е хронично заболяване, което засяга зъбодържащия апарат, венците и костта около зъбите. Тук ще опишем какви са причините за заболяването, както и кои фактори правят лечението му толкова трудно и какво да направим, за да предотвратим развитието му още преди да е прогресирало.

пародонтоза венци кости около зъбите

Зъболекар, страх, болка

Много хора изпитват ужас от мисълта, че трябва да посетят стоматологичния кабинет, и отлагат срещата си със зъболекар. Какви са оръжията на съвременното зъболечение за справяне със страха и болката? Днес акцентът в лечението е изцяло върху комфорта на пациента на стола.

Зъбни коронки - видове и поставяне

Зъбът, който се облича с коронка, подлежи на предварителна подготовка. Изпилява се с прагова препарационна граница, която се намира под нивото на венеца. След изпиляването вашият зъболекар ще изработи временна коронка, която ще постави, докато стане готова постоянната.

коронки металокерамика цирконий керамика

Трябва ли да се вадят мъдреци?

пломба кариес
С грижа за здравето на нашите пациенти

Кой ще вилекува?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Доверието, което съществува между лекар и пациент, за нас е от изключително значение, а то се гради стъпка по стъпка, ден след ден.

Зъболекар

д-р Люпчо Георгиев Зъболекар

Ще ви накараме да забравите, че сте на зъболекар

Кой ще випосрещне?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Ние ще се грижим да не ви липсва нищо, докато седите на зъболекарския стол, а накрая ще ви изпратим с усмивка.

Администратор

Меги Коджабашева Администратор

Радослава Камбова Администратор

Не просто екип, а оркестър

Кой ще се погрижиза вас?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Усмихнати и позитивни, те ще се погрижат да се почувствате специални.

Дентален асистент

Еви, Надя, Фати, Лори, Стели Дентални асистенти