Почистване на зъбен камък

Натрупаният зъбен камък издава колко често посещавате своя зъболекар и дали се грижите добре за устната си хигиена. Зъбният камък и плаката са натрупвания върху зъбите, които са отговорни за голям брой заболявания както на зъбите, така и на венците. Самият зъбен камък представлява плака, която не е премахната старателно от вас или професионално след това от зъболекар и с времето се е втвърдила. Тя се състои от бактерии, хранителни остатъци и клетки на организма, които в контакт с венците причиняват заболявания като пародонтит (пародонтоза) и гингивит. Симптоми на тези заболявания са кървене на венците, подуване и зачервяване, както и лош дъх. Ако имате един от тези симптоми е добре да се обърнете към вашия зъболекар, за да направите корекция на техниката ви на почистване на зъбите и ако е необходимо, да получите професионална намеса.

Преди лечението След лечението

Какво представлява самата процедура?

Почистването се прави с ултразвуков апарат, чийто край се допира до зъба и посредством трептене с ултразвукова честота отстранява отлаганията по него. След това е необходимо вашият зъболекар да направи полиране на зъбите, защото остава една грапава повърхност, която, ако не се заглади, много бързо образува нов зъбен камък.

Колко често се налага почистване на зъбен камък?

Честотата на почистването зависи от склонността на всеки да образува зъбен камък. Ако няма други проблеми, ние от дентална клиника Камбов в София препоръчваме почистване на зъбен камък 2 пъти в годината. За да има дълготраен ефект, е добре да дискутирате с вашия зъболекар техниката на четкане и правилното ползване на конец за зъби.

Дентална грижа +

• Редовна грижа за зъбите и венците
  • Периодичен профилактичен преглед
  • Почистване на зъбен камък
  • 2 посещения годишно за 5 години
Цена 600 лвЗапази час

Създадохме пакета "Дентална грижа +" специално за всеки, който знае колко е важна редовната грижа за зъбите и венците. С пакета "Дентална Грижа +" не е необходимо да помните кога последно сте били на зъболекар, ние поемаме ангажимента да ви уведомим за всяко посещение и да се погрижим всичко да е наред със здравето на вашата усмивка.

Пакетът е предназначен за пациенти, които държат на редовната грижа за зъбите и венците и искат да я планират дългосрочно. С този пакет вие получавате 5 години сигурна грижа за своите венци и зъби на много изгодна цена. Цената на пакета се заплаща накуп. Пакетът се използва индивидуално. Включва преглед и почистване на зъбен камък 2 пъти годишно за следващите 5 години, като клиниката определя месеците през съответната година, в рамките на които можете да изберете удобен за вас час за посещение. Пакетът е подходящ за профилактика след приключило лечение на пародонтит, но не и за основна терапия на проблема.

Съвети на вашия лекар

Бруксизъм и бруксомания (стискане или скърцане на зъби) са често срещани и пренебрегвани проблеми. Много хора дори не знаят, че ги имат, но са наясно с някои от симптомите за тях, без да осъзнават от какво се предизвикват. Нека разясним какво се крие зад термините бруксомания и бруксизъм.

стискане скърцане бруксизъм бруксомания зъби

От дълго време арсенът се използва за умъртвяване на зъба и облекчаване на болките при възпаление. Но дали този метод е безопасен и това ли е единственият начин за справяне с болките при възпаление на зъбите? Отговорът на тези въпроси е: не!

арсен умъртяване възпаление болка

Всеки човек през живота си се е сблъсквал с лош дъх в устата (халитоза). Какво представлява неприятното ухание и кога появата му е основателна причина за притеснения и дава повод за консултация със зъболекар?

лош дъх халитоза зъбен камък

Зъбни коронки - видове и поставяне

Зъбът, който се облича с коронка, подлежи на предварителна подготовка. Изпилява се с прагова препарационна граница, която се намира под нивото на венеца. След изпиляването вашият зъболекар ще изработи временна коронка, която ще постави, докато стане готова постоянната.

коронки металокерамика цирконий керамика

Зъболекар, страх, болка

Много хора изпитват ужас от мисълта, че трябва да посетят стоматологичния кабинет, и отлагат срещата си със зъболекар. Какви са оръжията на съвременното зъболечение за справяне със страха и болката? Днес акцентът в лечението е изцяло върху комфорта на пациента на стола.

Трябва ли да се вадят мъдреци?

Детска стоматология

Грижата за здравето на детските зъби изисква редовни профилактични прегледи още от ранна възраст. Професионалният опит в работата с най-малките и предотвратяването на сериозните проблеми с млечните зъби, както и на болката предпазват децата от бъдещ страх от посещение при зъболекар.

детска стоматология работа с деца млечни зъби профилактични прегледи на деца

пломба кариес
С грижа за здравето на нашите пациенти

Кой ще вилекува?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Доверието, което съществува между лекар и пациент, за нас е от изключително значение, а то се гради стъпка по стъпка, ден след ден.

Зъболекар

д-р Люпчо Георгиев Зъболекар

Ще ви накараме да забравите, че сте на зъболекар

Кой ще випосрещне?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Ние ще се грижим да не ви липсва нищо, докато седите на зъболекарския стол, а накрая ще ви изпратим с усмивка.

Администратор

Меги Коджабашева Администратор

Радослава Камбова Администратор

Не просто екип, а оркестър

Кой ще се погрижиза вас?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Усмихнати и позитивни, те ще се погрижат да се почувствате специални.

Дентален асистент

Еви, Надя, Фати, Лори, Стели Дентални асистенти