Фасети

Искате да промените усмивката си? Значи трябва да посетите добър зъболекар и да се консултирате за фасети. Фасетите могат да променят не само усмивката ви, но и значително да подобрят излъчването ви!

Какво представляват фасетите?

Фасетите са порцеланови люспи с дебелина 0.3-0.5 мм, които се използват за корекция на усмивката , с минимално изпиляване на предната повърхност на зъбите и много добър естетичен резултат.

Начално състояние След поставяне на фасети

В дентална клиника Камбов в София можете да се сдобиете с красива нова усмивка, на която ще се радвате в дългосрочен аспект, а зъбите ще запазят естественото си излъчване. В сравнение с бондинга, ефектът е по-дългосрочен, а изпиляването е по-щадящо, в сравнение с целите коронки

При второто ви посещение ще има вече изработени фасети от восък върху модели и вие ще можете да видите как ще изглеждат те извън устата и да коментирате със зъболекаря си кое ви харесва и кое как искате да изглежда. Ако всичко е наред и няма промени, следва вашият зъболекар да ги пресъздаде от пластмаса в устата ви. Така ще имате реална представа как ще изглеждат финалните ви порцеланови фасети.

• Преди поставянето на фасетите

При първото посещение лекуващият зъболекар ще направи оценка и анализ на зъбите, като ще вземе и отпечатъци от тях.
  • Финално състояние
  • Подготовка за поставяне

Изпиляването е по-щадящо в сравнение с целите коронки
  • По време на работа

Финални фасети

След изпиляването на зъбите и след одобрение от ваша страна на временните фасети се взема отпечатък от изпилените зъби и се изпраща в лабораторията за завършване. При следващото ви посещение финалните фасети се пробват за несъответствия и ако всичко е наред, се циментират за постоянно. След приключване на процедурата вашият зъболекар задължително ще ви даде инструкции за поддръжка.

Кога се прилага процедурата?

1. В случаите, когато има разстояния между предните зъби или има промяна на формата на зъбите. Ако вие имате по-къси или тесни зъби и това е нещото, което винаги ви е дразнило, то с поставянето на няколко фасети от добър зъболекар може да промените изцяло усмивката си.
  2. Имате кафеникави петна по зъбите, потъмняване на зъб вследствие на кореново лечение или просто цветът на зъбите е по-жълтеникав от другите. Ако не харесвате цвета на зъбите си поради някои от гореизброените причини, които трудно биха се повлияли от избелващите системи, то фасетите лесно ще допринесат за постигане на желаната белота.
  3. Когато имате множество пломби по предните зъби.
  4. В някои от случаите с ортодонтски дефекти, като например леко изкривени зъби.
  5. В случаите, когато има наличие на счупен зъб във видимата част на усмивката.
  6. В някои от случаите фасетите, освен за естетика, могат да се използват от зъболекар и за лечение на зъби след проведено кореново лечение, подложени на голямо натоварване и с риск от счупване.

Фасетите дават отлични резултати при корекция на естетически несъвършенства, при това с максимално щадене и грижа за запазване на здрави зъбни тъкани.

Фасети в дентална клиника Камбов

Защо да изберете нас?

• Ние работим с внимание, за да не усетите болка
  • Имаме опит в различни по сложност случаи и много успешно проследени пациенти във времето
  • Работим само с реномирани и утвърдени марки материали
  • Работим с най-добрите и талантливи зъботехници
  • Ние ще ви покажем как ще изглеждат зъбите ви, преди да започнем
  • Няма да ви предложим лечение, от което нямате нужда
  • Грижим се резултатът да остане във времето
  • Даваме гаранция за работата си
  • Ще ви напомним с SMS за всяко ваше посещение при нас

Дигитален дизайн

• Първоначален преглед и фото заснемане
  • Дигитален дизайн
  • Восъчен проект на зъбите
  • План на лечение
Цена 250 лвЗапази час

Ние в дентална клиника Камбов направихме пакета "Дигитален дизайн на усмивката", за да се видите със своята нова усмивка, без да пилим зъбите, без допълнителни разходи, просто усмивката, която винаги сте желали.

Пакетът е предназначен за пациенти, които искат да видят как би изглеждала усмивката им, преди да решат да започнат лечение. Пакетът включва преглед, фото заснемане и видео интервю, отпечатъци от челюстите, компютърен дизайн на усмивката, восъчен проект и директна проба в устата. Изискват се 3 посещения.

Съвети на вашия лекар

Бруксизъм и бруксомания (стискане или скърцане на зъби) са често срещани и пренебрегвани проблеми. Много хора дори не знаят, че ги имат, но са наясно с някои от симптомите за тях, без да осъзнават от какво се предизвикват. Нека разясним какво се крие зад термините бруксомания и бруксизъм.

стискане скърцане бруксизъм бруксомания зъби

От дълго време арсенът се използва за умъртвяване на зъба и облекчаване на болките при възпаление. Но дали този метод е безопасен и това ли е единственият начин за справяне с болките при възпаление на зъбите? Отговорът на тези въпроси е: не!

арсен умъртяване възпаление болка

Всеки човек през живота си се е сблъсквал с лош дъх в устата (халитоза). Какво представлява неприятното ухание и кога появата му е основателна причина за притеснения и дава повод за консултация със зъболекар?

лош дъх халитоза зъбен камък

Зъбни коронки - видове и поставяне

Зъбът, който се облича с коронка, подлежи на предварителна подготовка. Изпилява се с прагова препарационна граница, която се намира под нивото на венеца. След изпиляването вашият зъболекар ще изработи временна коронка, която ще постави, докато стане готова постоянната.

коронки металокерамика цирконий керамика

Зъболекар, страх, болка

Много хора изпитват ужас от мисълта, че трябва да посетят стоматологичния кабинет, и отлагат срещата си със зъболекар. Какви са оръжията на съвременното зъболечение за справяне със страха и болката? Днес акцентът в лечението е изцяло върху комфорта на пациента на стола.

Трябва ли да се вадят мъдреци?

Детска стоматология

Грижата за здравето на детските зъби изисква редовни профилактични прегледи още от ранна възраст. Професионалният опит в работата с най-малките и предотвратяването на сериозните проблеми с млечните зъби, както и на болката предпазват децата от бъдещ страх от посещение при зъболекар.

детска стоматология работа с деца млечни зъби профилактични прегледи на деца

пломба кариес
С грижа за здравето на нашите пациенти

Кой ще вилекува?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Доверието, което съществува между лекар и пациент, за нас е от изключително значение, а то се гради стъпка по стъпка, ден след ден.

Зъболекар

д-р Люпчо Георгиев Зъболекар

Ще ви накараме да забравите, че сте на зъболекар

Кой ще випосрещне?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Ние ще се грижим да не ви липсва нищо, докато седите на зъболекарския стол, а накрая ще ви изпратим с усмивка.

Администратор

Меги Коджабашева Администратор

Радослава Камбова Администратор

Не просто екип, а оркестър

Кой ще се погрижиза вас?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Усмихнати и позитивни, те ще се погрижат да се почувствате специални.

Дентален асистент

Еви, Надя, Фати, Лори, Стели Дентални асистенти