д-р Младен Камбов

Кореновото лечение изисква висока компетентност и прецизност от страна на стоматолога. Той трябва да обработи каналите внимателно и да е сигурен, че е достигнал до края на зъба, за да повлияе на бактериите, намиращи се там.

Кореновото лечение на зъбите е понякога сложен и отнемащ време процес. За отстраняване на инфекцията от канала е необходимо както той да се разшири до определен размер, така и дезинфекционните разтвори, които се използват при обработката му, да престоят достатъчно време в канала. Целта на зъболекарите в нашата клиника в София е да достигнат до края на зъба, само така могат да бъдат сигурни, че ще повлияят на бактериите, намиращи се там.

При този процес обаче се налага да излизаме извън зъба с нашите инструменти, което води до слаба реакция от страна на организма и затова е възможно да се появи слаба тъпа болка, която да продължи ден-два. Тя най-често е при почукване върху зъба, но може да бъде и непровокирана.

Това е напълно нормално и тази болка лесно се повлиява от обезболяващи средства. Трябва да знаете, че ако сте имали болка преди лечението, е много вероятно тя да продължи и известно време след него. Ако се появят силни болки, подуване или зачервяване около зъба е необходимо да се обърнете към своя зъболекар незабавно, същото е валидно и ако болката продължава по-дълъг период от време (за такъв се смята над 12-14 дни).

С грижа за здравето на нашите пациенти

Кой ще вилекува?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Доверието, което съществува между лекар и пациент, за нас е от изключително значение, а то се гради стъпка по стъпка, ден след ден.

Зъболекар

д-р Люпчо Георгиев Зъболекар

Ще ви накараме да забравите, че сте на зъболекар

Кой ще випосрещне?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Ние ще се грижим да не ви липсва нищо, докато седите на зъболекарския стол, а накрая ще ви изпратим с усмивка.

Администратор

Меги Коджабашева Администратор

Радослава Камбова Администратор

Не просто екип, а оркестър

Кой ще се погрижиза вас?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Усмихнати и позитивни, те ще се погрижат да се почувствате специални.

Дентален асистент

Еви, Надя, Фати, Лори, Стели Дентални асистенти