Детска стоматология

д-р Светлана Стоянова

Грижата за детските зъби трябва да започне през първата година с пробива на млечните зъбки. Най-важна е профилактиката. Първото посещение при зъболекар не бива да бъде свързвано с болка и страх.

Както при възрастните, така и при децата един от най-често срещаните проблеми са кариесите, с тази разлика, че при децата кариесите се развиват в пулпити много по-лесно. Те се оплакват от болка в някое зъбче, което става причина за първото посещение при зъболекар. Това обикновено се случва на възраст около три, три и половина, когато поведението на децата не позволява лечение на засегнатите зъбки. Специалистите в дентална клиника Камбов в София съветват родителите грижата за детските зъбки да започне още през първата годинка с пробива на млечните зъбки. Не трябва повод за посещение в кабинета да бъде болка и появил се вече проблем. Тогава децата отиват със страх и свързват зъболекаря с негативни емоции.

Грижа за здравето на млечните зъби

Предотвратяване на по-сериозните проблеми

Нашата основна цел е профилактика на детския кариес, което включва добра орална хигиена и изграждане на правилни хранителни навици. Много от родителите не знаят как точно трябва да се мият зъбите, с какви методи и средства, не знаят за вредата от ранното въвеждане на захари в детското меню – подсладени млека, сокчета, шоколад, които са основната причина за кариес през ранното детство. Ние се стремим да обърнем внимание на малките деца и подрастващи и да изградим у тях навици още от ранна детска възраст, които те да запазят след това и като възрастни.

Профилактични прегледи на деца

Колко често децата трябва да посещават зъболекар?

Желателно е на всеки шест месеца да се осъществяват профилактични прегледи. По този начин зъболекарят може да проследи денталното здраве на детето - наличие на новопоявил се кариес, възпаление на венците, както и да установи вреден навик, причина за неправилна захапка.

С грижа за здравето на нашите пациенти

Кой ще вилекува?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Доверието, което съществува между лекар и пациент, за нас е от изключително значение, а то се гради стъпка по стъпка, ден след ден.

Зъболекар

д-р Люпчо Георгиев Зъболекар

Ще ви накараме да забравите, че сте на зъболекар

Кой ще випосрещне?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Ние ще се грижим да не ви липсва нищо, докато седите на зъболекарския стол, а накрая ще ви изпратим с усмивка.

Администратор

Меги Коджабашева Администратор

Радослава Камбова Администратор

Не просто екип, а оркестър

Кой ще се погрижиза вас?

Свържете се с нас Станете част от екипа

Усмихнати и позитивни, те ще се погрижат да се почувствате специални.

Дентален асистент

Еви, Надя, Фати, Лори, Стели Дентални асистенти