Ортодонтско лечение

Невидимо ортодонтско лечение - Invisalign (Инвизалайн)

Цялостна грижа за зъбите

Въпреки че отнема само няколко минути на ден, правилната грижа за зъбите е ключова за запазването на тяхното здраве. Посещавайте своя зъболекар редовно и при всяко посещение сверявайте доколко правилно се грижите за зъбите си!

Ортодонтско лечение

Ортодонтско лечение при деца и тийнейджъри

Ортодонтията е дял от стоматологията, който се занимава с диагностика, профилактика и лечение на зъбно-челюстни деформации. Ортодонтското лечение има два ключови ефекта: здравен и естетичен. С негова помощ се постига подреждане на зъбите, корекция в захапката и направление върху правилния растеж на челюстите.

Пародонтология

Лечение на пародонтоза (пародонтит)?

Поддържането на здрави зъби зависи от пародонтално им здраве (състоянието на зъбоподдържащия апарат – венеца и костта). При наличие на прекомерно количество бактерии се стига до неговото възпалително и деструктивно заболяване, наречено пародонтит.

Възстановяване на липсващ зъб

Много пациенти имат поне един изваден от зъболекар зъб и си мислят, че изваждайки го, са решили проблема си, но всъщност не знаят, че с изваждането на зъба са създали нов и много по-опасен проблем.

Пародонтология

Как да разпознаем пародонтозата (пародонтита)?

Усещате неприятен дъх в устата, чувствате зъбите си разместени? Кървене? Има болка, зачервяване, оток, гноене? Появата на някой от тези признаци отново означава възпаление на венците, което впоследствие може да обхване и подлежащата кост, ако не бъде лекувано.

Усмивката на Елена

Пълна промяна

Избелване на зъби в домашни условия

Когато стане дума за избелване, много хора автоматично се сещат за стандартната процедура в денталния кабинет. В съвременната стоматология обаче все по-препоръчвана започва да бъде системата за домашно избелване.

Пълна промяна

Поставяне на зъб без хирургична намеса

Съвременната стоматология непрекъснато се развива и търси нови методи за лечение с минимална инвазивност. Едно от последните постижения на науката в тази област е адхезивният мост. С този метод може да се коригира и наличието на липсващ зъб. Направете консултация със зъболекар и вижте дали е удачно решение за лечение във вашия случай.

Предимства на невидимата система Invisalign

Системата за ортодонтско лечение Invisalign съчетава редица предимства в много отношения. Днес ще ви разкрием най-важните преимущества на т.нар. невидимо ортодонтско лечение.

Имплантологично лечение

Усмивка на годината

Д-р Камбов е победител в категория "Имплантологичен случай" в "Усмивка на годината" 2018 - най-престижният конкурс за дентална медицина в България, събиращ най-добрите специалисти от цялата страна.

Съветите на вашия зъболекар

Електрическа или обикновена четка за зъби

Най-важното, което трябва да знаете при избора между електрическа и обикновена четка за зъби, е, че между тях няма разлика. Важна е техниката, която ще приложите при миене. За постигането на най-добри резултати в миенето на зъбите винаги може да се обърнете към своя зъболекар. Той ще провери как се справяте и има ли участъци, които пропускате.

Ортодонтско лечение

Кои са вредните навици, които водят до ортодонтски деформации?

Още в ранна детска възраст се формира правилната захапка и зъбите се подреждат в зъбната дъга. Някои вредни навици обаче могат да възпрепятстват този процес и да доведат до ортодонтски деформации.

Усмивката на Свилен

‘’Искам да затворя разстоянието между зъбите си, но как?’’ - въпрос, който си задават много от пациентите ни. Представяме ви историята на нашия пациент - Свилен, която завърши с красива и добре подредена усмивка.

Консервативно зъболечение

Лечение на периодонтит

Когато заболяванията на зъбите не се лекуват навреме, тогава от кариесът се получава възпаление на пулпата – пулпит, а неговото не лекуване преминава извън корена на зъба – в периодонталното пространство.

Усмивката на Стефи

Изваждане на мъдреци

Трябва ли да се вадят мъдреци?

Дезинфекция и стерилизация

За да се грижим за здравето на вашата усмивка, отделяме време и влагаме внимание и прецизност в детайли, които остават скрити от вас, а именно дезинфекция и стерилизация на инструментариума и работните кабинети.

Почистване на зъбен камък

Фотополимерна пломба

Възстановяването на анатомичните форми на зъба се прилага от всеки добър зъболекар, отнема повече време, но позволява правилното сдъвкване на храната и предотвратява задържането на храна между зъбите. След приключване на лечението зъбът изглежда така естествено, че не може да познаете къде е пломбата.

6 митa за почистването на зъбния камък

Сигурни сме, че тези митове за почистването на зъбен камък са Ви познати, а някои от тях е възможно и да Ви звучат логично. В тази статия ще отговорим на 6-те най-често срещaни мита в нашата практика.

Съветите на вашия зъболекар

Всеки човек през живота си се е сблъсквал с лош дъх в устата (халитоза). Какво представлява неприятното ухание и кога появата му е основателна причина за притеснения и дава повод за консултация със зъболекар?

Пълна промяна

Избелване на умъртвени и потъмнели зъби

Много хора смятат, че за потъмнелите, преоцветени или умъртвени зъби няма какво да се направи, но това далеч не е така. Има редица начини да върнем обратно красивата ви усмивка, при това по възможно най-щадящия начин.

Усмивката на Слави

Коригиране на счупен зъб

Счупването на зъб е състояние, което често изисква спешна намеса от зъболекар. Причините за него могат да бъдат много и от различен характер. Възстановяването му зависи от това на какво ниво е счупен зъбът и дали е засегнат нервът или не.

Консервативно зъболечение

Нова клиника Камбов

Дългоочакваният момент настъпи и на 01.02.2021г. открихме новата Дентална клиника Камбов. В нея вложихме цялото си сърце и душа, за да я направим точно такава, каквато винаги сме си я представяли - голяма, функционална и с всички удобства за пациентите ни.

Ендодонтия

От дълго време арсенът се използва за умъртвяване на зъба и облекчаване на болките при възпаление. Но дали този метод е безопасен и това ли е единственият начин за справяне с болките при възпаление на зъбите? Отговорът на тези въпроси е: не!

Ортодонтско лечение

Може ли да попречи коронавирусът на ортодонтското ми лечение?

С появата на коронавирус (COVID-19) в България и последвалите ограничения, мнозина от вас сигурно се питат: какво се случва с ортодонтското ми лечение? Ситуацията е необичайна, неочаквана и непозната за всички нас. Разбираме, че е възможно да имате много въпроси, като в настоящата статия ще дадем отговори на най-важните от тях.