Зъболекарски услуги Пълна промяна Лечение на зъби и венци Профилактична грижа

Имате проблем със зъбите или венците и искате да получите най-доброто и най-съвременното зъболечение от своя зъболекар? Искате да получите внимание и специално отношение и грижа?

• Венците ви обичат да се грижим за тях.
  • Вашето доверие е важно за нас!
  • Основната ни цел е да платите най-ниската биологична цена.

Запазете час Обадете се в кабинета и запазете час - не боли. Телефон: +359 893 388 222. Информация за това как можете да стигнете до кабинета и карта на денталната клиника вижте в Контакти.

Тук са изброени и обяснени услугите, които предлагаме на своите пациенти. Опитали сме се да ги обясним по достъпен начин, като акцентът е върху най-важните неща: как протичат, дали са болезнени, кои са важните моменти при извършването им и по какво бихте могли да ги оцените.

Фасети

Искате да промените усмивката си? Значи трябва да посетите добър зъболекар и да се консултирате за фасети. Фасетите могат да променят не само усмивката ви, но и значително да подобрят излъчването ви. Фасетите са порцеланови люспи, които се използват за корекция на усмивката, с минимално изпиляване на предната повърхност на зъбите и много добър естетичен резултат.

Почистване на зъбен камък

Натрупаният зъбен камък издава колко често посещавате своя зъболекар. Зъбният камък и плаката са натрупвания върху зъбите и са отговорни за голям брой заболявания както на зъбите, така и на венците. Самият зъбен камък представлява плака, която с времето се е втвърдила. Тя се състои от бактерии, хранителни остатъци и клетки на организма, които в контакт с венците причиняват заболявания като пародонтит (пародонтоза) и гингивит. При редовно посещение на зъболекар зъбният камък ще бъде почистван, а проблемите на зъбите ви - решени своевременно.

Микроскопско лечение на коренови канали

Кариесът се развива в границите на емайла и дентината. Когато инфекцията прогресира към пулпата (нерва), говорим за пулпит, а ако излезе извън зъба - периодонтит, при който на рентгеновата снимка се наблюдава гранулом (торбичка). Лечението от зъболекар изисква както механична обработка чрез специални канални инструменти, с които се премахва част от инфектираната тъкан, така и химична, която да дезинфекцира канала.

Лечение на пародонтоза

Пародонтозата (пародонтит) е сред най-често срещаните заболявания сред хората над 30 години. Много от тях си мислят, че това е нормално след определена възраст и няма лечение за заболяването. Ако венците ви кървят или са зачервени и подути, това означава, че те са възпалени. В този случай е добре да се обърнете към зъболекар, за да установите причината за това. Много често проблемите идват не от честотата на миене на зъбите, а по-скоро от неговото качество.

Отстраняване на счупен инструмент

Счупването на инструмент при лечение на коренов канал е един от неприятните моменти при лечението, но още по-неприятно е, когато ваденето на счупения (сепариран) инструмент не е по възможностите на стоматолога. В дентална клиника Камбов работим под микроскоп и опитните ни специалисти разполагат с цялата необходима апаратура. Това ни дава възможност да видим и да извадим инструмента. В някои случаи това може да отнеме повече от едно посещение, зависи от вида на счупения инструмент, от позицията му в канала и от анатомията на зъба (дали има извити корени).

Коронки и мостове

Когато е разрушена голяма част от зъба в следствие на кариес, фрактура или по някаква друга причина, вашият зъболекар ще ви насочи към обличането на зъба с коронка. Коронката обхваща зъба от всички страни и по този начин го предпазва от счупване и кариес, като го изолира от бактериите в устната кухина.

Керамични инлеи

Когато кариесът е засегнал голяма част от зъба, но директното изграждане на зъба с пломба не е достатъчно надеждно, е добре да се изработят керамични инлеи. След премахването на кариеса и оформянето на зъба от зъболекар се взема отпечатък, който се изпраща в лабораторията. При следващото посещение вашият зъболекар пробва инлея и ако всичко е наред, го циментира.

Зъболечение под пълна упойка

Решение за изпитващите страх от зъболекар е лечение под пълна упойка, което става все по-популярно. Първо е необходимо да се направи щателен преглед и да се състави ясен план на лечение. С една пълна упойка не могат да се решат всички проблеми, трупани с години. Тя е много подходяща за хирургични манипулации, като изваждане на зъби и поставяне на импланти, но е трудно приложима за кореново лечение, тъй като то изисква много време и в много случаи не може да се направи наведнъж. Самото приспиване се извършва от анестезиолог, ангажиран специално за случая.

Естетични пломби

Днес изискванията за естетика са много високи във всяко отношение, затова и пломбите не правят изключение. Със съвременните материали и прецизно изпълнение от страна на зъболекар те са устойчиви във времето, задоволяващи напълно както функцията, така и естетиката. Естетичните пломби на добър зъболекар не могат да се различат от естествените зъби.

Зъбни импланти

Възстановяването на зъби с импланти набира все по-голяма скорост и това не е случайно. Успеваемостта на този тип лечение е над 95% и чрез него всеки добър зъболекар е в състояние да лекува случаи, чието решаване допреди това беше постижимо само с носенето на неудобни снемаеми протези. Всичко започва с преглед и анализ на съзъбието, за да може зъболекарят да прецени показанията и противопоказанията за поставяне на импланти.

Бондинг

Бондингът е процедура, чиято цел е корекция на несъвършенства във формата и големината на зъбите (най-често предните) при отчупване или разстояния между тях. Процедурата е с минимално изпиляване, а с тази услуга зъболекарят ще промени коренно усмивката ви. Голямо предимство е, че е по-евтин вариант от фасетите и най-често работата приключва в едно посещение.

Вадене на зъб

С напредъка на денталната медицина все повече зъби се лекуват успешно, но понякога и за най-добрия зъболекар това е невъзможно. При тези случаи се налага те да бъдат извадени. Процедурата се извършва под местна или пълна упойка.