Зъболекарски услуги Пълна промяна Ортодонтско лечение Лечение на пародонтоза

Услугите, които предлагаме в зъболекарския кабинет, могат да ви дадат желаната усмивка, да решат ваш стоматологичен проблем бързо и безболезнено и да ви помогнат да запазите здравето на зъбите си възможно най-дълго.

• С респект към биологията.
  • Минимално инвазивен подход.
  • Иновативни методи на лечение.

Запазете час Обадете се в кабинета и запазете час - не боли! Телефон: +359 893 388 222. Информация за това как можете да стигнете до кабинета и карта на денталната клиника вижте в Контакти.

Тук са изброени и обяснени услугите, които предлагаме на своите пациенти. Опитали сме се да ги обясним по достъпен начин, като акцентът е върху най-важните неща: как протичат, дали са болезнени, кои са важните моменти при извършването им и по какво бихте могли да ги оцените.

Пълна промяна

Цялостно решение за усмивката ви от д-р Камбов - водещ експерт в естетичната стоматология.

Естетични пломби

Днес изискванията за естетика са много високи във всяко отношение, затова и пломбите не правят изключение. Със съвременните материали и прецизно изпълнение от страна на зъболекар те са устойчиви във времето, задоволяващи напълно както функцията, така и естетиката. Естетичните пломби на добър зъболекар не могат да се различат от естествените зъби.

Invisalign невидима ортодонтия

Лечението с невидимата система Invisalign е най-съвременният и ефективен метод за ортодонтско лечение, чрез който се постига бърз и предвидим резултат след предварително изготвен компютърен анализ. Включва сет от алайнери (прозрачни шини), които се носят в рамките на 20-22 ч. на ден и се сменят всяка седмица. Те са изключително комфортни за пациента, тъй като се свалят по време на хранене и миене на зъбите.

Фасети

Искате да промените усмивката си? Значи трябва да посетите добър зъболекар и да се консултирате за фасети. Фасетите могат да променят не само усмивката ви, но и значително да подобрят излъчването ви. Фасетите са порцеланови люспи, които се използват за корекция на усмивката, с минимално изпиляване на предната повърхност на зъбите и много добър естетичен резултат.

Избелване на зъби

Избелването на зъби е козметична процедура, която има за цел да направи усмивката по-бяла и привлекателна. Избелването бива основно два вида: Такова, предназначено за прилагане в домашни условия, или такова за прилагане в зъболекарски кабинет. И при двата вида избелващият агент в основата си е един и същ, като разликите са основно в концентрацията и начина на активиране на агента. Вашият зъболекар ще определи кой е най-подходящият метод на избелване и какъв процент избелващ агент да изберете, за да получите отлични резултати с грижа за здравето на зъбите ви.

Ортодонтско лечение с брекети

Лечението с брекети дава отлични резултати при различни зъбно-челюстни деформации като отворена захапка, дълбока захапка, кръстосана захапка във фронт или страничен участък и др. Комбинира се с редица ортопедични апарати - хедгиър, лицева маска, апарат за бързо разширение в горна челюст и др., като с тяхна помощ се постига корекция в захапката и се направлява правилният растеж на челюстите.

All on 4 цялостно възстановяване

All on 4 може не само да върне зъбите в устата ви, но може и да ви помогне да се сдобиете с холивудската усмивка, за която сте мечтали! Когато моментът с грижата за зъбите е доста позакъснял и в устата са останали само няколко зъба, които не подлежат на лечение, единственото решение е възстановяването на зъбите със системата All on 4.

Зъбни импланти

Възстановяването на зъби с импланти набира все по-голяма скорост и това не е случайно. Успеваемостта на този тип лечение е над 95% и чрез него всеки добър зъболекар е в състояние да лекува случаи, чието решаване допреди това беше постижимо само с носенето на неудобни снемаеми протези. Всичко започва с преглед и анализ на съзъбието, за да може зъболекарят да прецени показанията и противопоказанията за поставяне на импланти.

Почистване на зъбен камък

Натрупаният зъбен камък издава колко често посещавате своя зъболекар. Зъбният камък и плаката са натрупвания върху зъбите и са отговорни за голям брой заболявания както на зъбите, така и на венците. Самият зъбен камък представлява плака, която с времето се е втвърдила. Тя се състои от бактерии, хранителни остатъци и клетки на организма, които в контакт с венците причиняват заболявания като пародонтит (пародонтоза) и гингивит. При редовно посещение на зъболекар зъбният камък ще бъде почистван, а проблемите на зъбите ви - решени своевременно.

Лечение на пародонтоза

Пародонтозата (пародонтит) е сред най-често срещаните заболявания сред хората над 30 години. Много от тях си мислят, че това е нормално след определена възраст и няма лечение за заболяването. Ако венците ви кървят или са зачервени и подути, това означава, че те са възпалени. В този случай е добре да се обърнете към зъболекар, за да установите причината за това. Много често проблемите идват не от честотата на миене на зъбите, а по-скоро от неговото качество.

Керамични инлеи

Когато кариесът е засегнал голяма част от зъба, но директното изграждане на зъба с пломба не е достатъчно надеждно, е добре да се изработят керамични инлеи. След премахването на кариеса и оформянето на зъба от зъболекар се взема отпечатък, който се изпраща в лабораторията. При следващото посещение вашият зъболекар пробва инлея и ако всичко е наред, го циментира.

Коронки и мостове

Когато е разрушена голяма част от зъба в следствие на кариес, фрактура или по някаква друга причина, вашият зъболекар ще ви насочи към обличането на зъба с коронка. Коронката обхваща зъба от всички страни и по този начин го предпазва от счупване и кариес, като го изолира от бактериите в устната кухина.

Бондинг

Бондингът е процедура, чиято цел е корекция на несъвършенства във формата и големината на зъбите (най-често предните) при отчупване или разстояния между тях. Процедурата е с минимално изпиляване, а с тази услуга зъболекарят ще промени коренно усмивката ви. Голямо предимство е, че е по-евтин вариант от фасетите и най-често работата приключва в едно посещение.

Зъболечение под пълна упойка

Решение за изпитващите страх от зъболекар е лечение под пълна упойка, което става все по-популярно. Първо е необходимо да се направи щателен преглед и да се състави ясен план на лечение. С една пълна упойка не могат да се решат всички проблеми, трупани с години. Тя е много подходяща за хирургични манипулации, като изваждане на зъби и поставяне на импланти, но е трудно приложима за кореново лечение, тъй като то изисква много време и в много случаи не може да се направи наведнъж. Самото приспиване се извършва от анестезиолог, ангажиран специално за случая.

Микроскопско лечение на коренови канали

Кариесът се развива в границите на емайла и дентината. Когато инфекцията прогресира към пулпата (нерва), говорим за пулпит, а ако излезе извън зъба - периодонтит, при който на рентгеновата снимка се наблюдава гранулом (торбичка). Лечението от зъболекар изисква както механична обработка чрез специални канални инструменти, с които се премахва част от инфектираната тъкан, така и химична, която да дезинфекцира канала.

Вадене на зъб

С напредъка на денталната медицина все повече зъби се лекуват успешно, но понякога и за най-добрия зъболекар това е невъзможно. При тези случаи се налага те да бъдат извадени. Процедурата се извършва под местна или пълна упойка.

Отстраняване на счупен инструмент

Счупването на инструмент при лечение на коренов канал е един от неприятните моменти при лечението, но още по-неприятно е, когато ваденето на счупения (сепариран) инструмент не е по възможностите на стоматолога. В дентална клиника Камбов работим под микроскоп и опитните ни специалисти разполагат с цялата необходима апаратура. Това ни дава възможност да видим и да извадим инструмента. В някои случаи това може да отнеме повече от едно посещение, зависи от вида на счупения инструмент, от позицията му в канала и от анатомията на зъба (дали има извити корени).