Ендодонтия

Премахване на счупен инструмент в зъб

Фрагментите от стоматологични инструменти в кореновите канали създават предпоставки за запушването им и появата на по-големи проблеми. Премахването им може да бъде извършено с прецизност само от специалист с богат опит.

От дълго време арсенът се използва за умъртвяване на зъба и облекчаване на болките при възпаление. Но дали този метод е безопасен и това ли е единственият начин за справяне с болките при възпаление на зъбите? Отговорът на тези въпроси е: не!

арсен умъртяване възпаление болка

Лечение на коренови канали

Успехът на лечението на кореновите канали зависи до голяма степен от компетентноста на един зъболекар и от технологиите, които той използва. Един добър зъболекар, за да е сигурен, че е достигнал до края на канала и ще успее да дезинфекцира целия канал, използва апекслокатор.

• Естетична стоматология

Всички теми, свързани с това как да се сдобием с по-красива усмивка

• Консервативно зъболечение

В тази тема ще обсъждаме и коментираме всичко, свързано с пломбите.

• Профилактична грижа

Какво да направим, за да не се налага да търсим спешна помощ и да запазим зъбите си здрави.

• Имплантология

Всичко за зъбните импланти - изкуствени заместители на загубени зъби. Защо, как се поставят и колко струва?

• Пародонтология

Как да надвием пародонтозата? Какво да правим, когато имаме проблеми с венците?

• Хирургична стоматология

Тук ще коментираме теми за извадени зъби или предстоящи хирургични намеси.

• Протетична стоматология

Тук ще откриете информция за коронки, мостове и всичко около тях.

• Ендодонтия

Всичко за умъртвените зъби, кореновото лечение и ваденето на нерви.

• Ортодонтия

Всичко за коригиране на несъвършенствата, които се дължат на неправилно подреждане на зъбите.