Профилактична грижа

Eлектрическа или обикновена четка за зъби

Най-важното, което трябва да знаете при избора между електрическа и обикновена четка за зъби, е, че между тях няма разлика. Важна е техниката, която ще приложите при миене. За постигането на най-добри резултати в миенето на зъбите винаги може да се обърнете към своя зъболекар. Той ще провери как се справяте и има ли участъци, които пропускате.

електрическа четка за зъби обикновена четка за зъби

Почистване на зъбен камък

Почистването на зъбен камък е част от профилактиката и поддържането на здрави зъби. Натрупаното количество издава колко често посещавате своя зъболекар. Но какво представлява всъщност зъбният камък?

Зъболекар, страх, болка

Много хора изпитват ужас от мисълта, че трябва да посетят стоматологичния кабинет, и отлагат срещата си със зъболекар. Какви са оръжията на съвременното зъболечение за справяне със страха и болката? Днес акцентът в лечението е изцяло върху комфорта на пациента на стола.

Всеки човек през живота си се е сблъсквал с лош дъх в устата (халитоза). Какво представлява неприятното ухание и кога появата му е основателна причина за притеснения и дава повод за консултация със зъболекар?

лош дъх халитоза зъбен камък

Цялостна грижа за зъбите

Въпреки че отнема само няколко минути на ден, правилната грижа за зъбите е ключова за запазването на тяхното здраве. Посещавайте своя зъболекар редовно и при всяко посещение сверявайте доколко правилно се грижите за зъбите си!

профилактика четка за зъби паста за зъби конец за зъби вода за уста

• Естетична стоматология

Всички теми, свързани с това как да се сдобием с по-красива усмивка

• Консервативно зъболечение

В тази тема ще обсъждаме и коментираме всичко, свързано с пломбите.

• Профилактична грижа

Какво да направим, за да не се налага да търсим спешна помощ и да запазим зъбите си здрави.

• Имплантология

Всичко за зъбните импланти - изкуствени заместители на загубени зъби. Защо, как се поставят и колко струва?

• Пародонтология

Как да надвием пародонтозата? Какво да правим, когато имаме проблеми с венците?

• Хирургична стоматология

Тук ще коментираме теми за извадени зъби или предстоящи хирургични намеси.

• Протетична стоматология

Тук ще откриете информция за коронки, мостове и всичко около тях.

• Ендодонтия

Всичко за умъртвените зъби, кореновото лечение и ваденето на нерви.

• Ортодонтия

Всичко за коригиране на несъвършенствата, които се дължат на неправилно подреждане на зъбите.