Избелване на зъби

Разкриване на тайната на белите зъби. Избелването бива основно два вида: предназначено за прилагане в домашни условия или за прилагане в зъболекарски кабинет. И при двата вида избелващият агент в основата си е един и същ, като разликите са основно в концентрацията и начина на активиране на агента.

Вашият зъболекар ще определи кой е най-подходящият метод на избелване и какъв процент избелващ агент да изберете, за да получите отлични резултати с грижа за здравето на зъбите ви.

Преди избелването След избелването

И двете процедури са безвредни и безболезнени, като нежелана реакция е появата на чувствителност на зъбите към топло и студено, която е краткотрайна, а в повечето случаи липсва.

Преди да пристъпим към избелване на зъбите, в дентална клиника Камбов в София провеждаме контролен преглед. Необходимо е предварително почистване на зъбния камък и полиране на зъбите на пациента. Ако се налага да се поставят пломби на предните зъби, всеки добър зъболекар ще направи първо избелването, ще изчака около 10-ина дни, докато цветът се стабилизира и чак след това ще премине към възстановяването на зъбите.

• Преди избелването
  • Максимален ефект

Избелването в зъболекарския кабинет става в рамките на 1 час, докато в домашни условия максималният ефект се достига след 10-12 дни.
  • Резултат от избелването

Избелване на зъби в домашни условия

Избелване на зъби в кабинета

1. Почистване на зъбен камък и полиране на зъбите, като зъболекарят отчита началния цвят на зъбите.
  2. Поставя се усторазширител, който държи бузите и устните настрана.
  3. Венците се покриват с вещество, което ги предпазва от агресивния избелващ агент.
  4. Върху зъбите се нанася избелващият агент, който зъболекарят може да активира със светлина, с лазер или по химичен път. Концентрацията на избелващия агент е по-висока от тази при домашните системи.
  5. Тази стъпка се повтаря до 3 пъти, като продължителността на всяка процедура е по около 10-15 минути, в зависимост от конкретната система, до постигане на желания резултат.
  6. Дават се указания на пациента за подходящ хранителен режим и поддръжка.

Избелване на зъби в домашни условия

1. Почистване на зъбен камък и полиране на зъбите, зъболекарят отчита началния цвят на зъбите.
  2. Вземат се отпечатъци от горна и долна челюст, които се изпращат в лаборатория за изработване на индивидуални шини.
  3. При следващото посещение вашият зъболекар адаптира и демонстрира начина на ползване и съхранение на шините.
  4. Ползват се 10-12 дни, като най-често се спи с тях, но може да се носят и през деня. На 3-4 ден се прави междинен контролен преглед и зъболекарят засича постигнатия резултат. Резултатът е видим още след първата процедура, а максималният резултат се постига след 10-12 дни.
  5. След дадения период се отчита крайният резултат и се дават съвети за подходящ режим на хранене и поддръжка.

Избелване на зъби в дентална клиника Камбов

Защо да изберете нас?

• Много успешно проследени случаи във времето
  • Знаем кой начин на избелване е най-ефективен
  • Работим само с реномирани и утвърдени марки материали
  • Грижим се резултатът да остане във времето
  • Даваме гаранция за работата си
  • Ще ви напомним с SMS за всяко ваше посещение при нас

Избелване

• Почистване на зъбен камък
  • Изготвяне на индивидуални шини
  • Комплект за избелване в домашни условия
  • Оценка на постигнатия резултат
Цена 390 лвЗапази час

Направихме пакетa специално за вас, за да се постигне максимален резултат от избелването. Зъбната плака и зъбния камък винаги пречат на избелващият процес, а нашата цел е да избелим зъбите, а не плаката.

Пакетът включва както почистването на зъбния камък, така и изработката на индивидуални шини, в които се поставя избелващият агент. Само така можем да гарантираме постигането на отличен резултат.

Съвети на вашия лекар

Усмивка на годината

Д-р Камбов е победител в категория "Имплантологичен случай" в "Усмивка на годината" 2018 - най-престижният конкурс за дентална медицина в България, събиращ най-добрите специалисти от цялата страна.

усмивка на годината 2018 пълна промяна усмивка награда имплантология

Бруксизъм и бруксомания (стискане или скърцане на зъби) са често срещани и пренебрегвани проблеми. Много хора дори не знаят, че ги имат, но са наясно с някои от симптомите за тях, без да осъзнават от какво се предизвикват. Нека разясним какво се крие зад термините бруксомания и бруксизъм.

стискане скърцане бруксизъм бруксомания зъби

Зъболекар, страх, болка

Много хора изпитват ужас от мисълта, че трябва да посетят стоматологичния кабинет, и отлагат срещата си със зъболекар. Какви са оръжията на съвременното зъболечение за справяне със страха и болката? Днес акцентът в лечението е изцяло върху комфорта на пациента на стола.

зъболекар страх болка безболезнено лечение

От дълго време арсенът се използва за умъртвяване на зъба и облекчаване на болките при възпаление. Но дали този метод е безопасен и това ли е единственият начин за справяне с болките при възпаление на зъбите? Отговорът на тези въпроси е: не!

арсен умъртяване възпаление болка

Трябва ли да се вадят мъдреци?

вадене мъдрец болка възстановяване

Зъбни коронки - видове и поставяне

Зъбът, който се облича с коронка, подлежи на предварителна подготовка. Изпилява се с прагова препарационна граница, която се намира под нивото на венеца. След изпиляването вашият зъболекар ще изработи временна коронка, която ще постави, докато стане готова постоянната.

коронки металокерамика цирконий керамика

Всеки човек през живота си се е сблъсквал с лош дъх в устата (халитоза). Какво представлява неприятното ухание и кога появата му е основателна причина за притеснения и дава повод за консултация със зъболекар?

лош дъх халитоза зъбен камък

Възстановяване след изваждане на зъб

Когато се налага изваждане на зъб е добре да бъдете подготвени, затова ще отговорим на най-важните въпроси, които трябва да знаете след изваждане на зъб: какво да очаквате в първия ден след вадене на зъб, кога е разрешено храненето и какво е позволено да се яде, ще се появи ли болка и каква грижа за зъбите трябва да се полага.

вадене на зъб възстановяване поставяне на зъб

Често задавани въпроси, свързани с ваденето на мъдреци

вадене мъдрец болка възстановяване