д-р Младен Камбов

Кореновото лечение изисква висока компетентност и прецизност от страна на стоматолога. Той трябва да обработи каналите внимателно и да е сигурен, че е достигнал до края на зъба, за да повлияе на бактериите, намиращи се там.

Кореновото лечение на зъбите е понякога сложен и отнемащ време процес. За отстраняване на инфекцията от канала е необходимо както той да се разшири до определен размер, така и дезинфекционните разтвори, които се използват при обработката му, да престоят достатъчно време в канала. Целта на зъболекарите в нашата клиника в София е да достигнат до края на зъба, само така могат да бъдат сигурни, че ще повлияят на бактериите, намиращи се там.

При този процес обаче се налага да излизаме извън зъба с нашите инструменти, което води до слаба реакция от страна на организма и затова е възможно да се появи слаба тъпа болка, която да продължи ден-два. Тя най-често е при почукване върху зъба, но може да бъде и непровокирана.

Това е напълно нормално и тази болка лесно се повлиява от обезболяващи средства. Трябва да знаете, че ако сте имали болка преди лечението, е много вероятно тя да продължи и известно време след него. Ако се появят силни болки, подуване или зачервяване около зъба е необходимо да се обърнете към своя зъболекар незабавно, същото е валидно и ако болката продължава по-дълъг период от време (за такъв се смята над 12-14 дни).

• Естетична стоматология

Всички теми, свързани с това как да се сдобием с по-красива усмивка

• Консервативно зъболечение

В тази тема ще обсъждаме и коментираме всичко, свързано с пломбите.

• Профилактична грижа

Какво да направим, за да не се налага да търсим спешна помощ и да запазим зъбите си здрави.

• Имплантология

Всичко за зъбните импланти - изкуствени заместители на загубени зъби. Защо, как се поставят и колко струва?

• Пародонтология

Как да надвием пародонтозата? Какво да правим, когато имаме проблеми с венците?

• Хирургична стоматология

Тук ще коментираме теми за извадени зъби или предстоящи хирургични намеси.

• Протетична стоматология

Тук ще откриете информция за коронки, мостове и всичко около тях.

• Ендодонтия

Всичко за умъртвените зъби, кореновото лечение и ваденето на нерви.

• Ортодонтия

Всичко за коригиране на несъвършенствата, които се дължат на неправилно подреждане на зъбите.

Кой ще ви лекува?

Меги Администратор