Дезинфекция и стерилизация

д-р Светлана Стоянова

Сигурността е сред нашите приоритети. Има много процеси, които остават скрити от погледа на пациентите, но без тях лечението не би било качествено и ефективно. Такива процеси са дезинфекцията и стерилизацията.

За да се грижим за здравето на вашата усмивка, в дентална клиника Камбов в София отделяме време и влагаме внимание и прецизност в детайли, които остават скрити от вас, а именно дезинфекция и стерилизация на инструментариума и работните кабинети.

Важните процеси, невидими за пациента

Какво включват дезинфекцията и стерилизацията?

След приключване работа с пациента всички инструменти се подлагат на щателна стерилизационна обработка: 60 мин. експозиция в дезинфекционен разтвор, след което се измиват и опаковат в еднократни пакети и се автоклавират за 60 мин. при температура от 134 градуса. Качеството на стерилизация се контролира от индикатори, които са обозначени върху опаковъчната хартия. Така обработените инструменти гарантират на зъболекаря и пациента безопасността на тяхното общо здраве, липсата на риск от кръстосана инфекция.

• Естетична стоматология

Всички теми, свързани с това как да се сдобием с по-красива усмивка

• Консервативно зъболечение

В тази тема ще обсъждаме и коментираме всичко, свързано с пломбите.

• Профилактична грижа

Какво да направим, за да не се налага да търсим спешна помощ и да запазим зъбите си здрави.

• Имплантология

Всичко за зъбните импланти - изкуствени заместители на загубени зъби. Защо, как се поставят и колко струва?

• Пародонтология

Как да надвием пародонтозата? Какво да правим, когато имаме проблеми с венците?

• Хирургична стоматология

Тук ще коментираме теми за извадени зъби или предстоящи хирургични намеси.

• Протетична стоматология

Тук ще откриете информция за коронки, мостове и всичко около тях.

• Ендодонтия

Всичко за умъртвените зъби, кореновото лечение и ваденето на нерви.

• Ортодонтия

Всичко за коригиране на несъвършенствата, които се дължат на неправилно подреждане на зъбите.

Дентална грижа +

• Редовна грижа за зъбите и венците
  • Периодичен профилактичен преглед
  • Почистване на зъбен камък
  • 2 посещения годишно за 5 години
Цена 600 лвВиж повече

Създадохме пакета "Дентална грижа +" специално за всеки, който знае колко е важна редовната грижа за зъбите и венците. С пакета "Дентална Грижа +" не е необходимо да помните кога последно сте били на зъболекар, ние поемаме ангажимента да ви уведомим за всяко посещение и да се погрижим всичко да е наред със здравето на вашата усмивка.

Пакетът е предназначен за пациенти, които държат на редовната грижа за зъбите и венците и искат да я планират дългосрочно. С този пакет вие получавате 5 години сигурна грижа за своите венци и зъби на много изгодна цена. Цената на пакета се заплаща накуп. Пакетът се използва индивидуално. Включва преглед и почистване на зъбен камък 2 пъти годишно за следващите 5 години, като клиниката определя месеците през съответната година, в рамките на които можете да изберете удобен за вас час за посещение. Пакетът е подходящ за профилактика след приключило лечение на пародонтит, но не и за основна терапия на проблема.

Кой ще ви лекува?

Меги Администратор